سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

اعلام زمان اکران تبلیغات شهری جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر

معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی گفت: تعداد ۵۰ عرشه و بنر شهری با پراکندگی یکسان همزمان با شروع سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در شهر تهران اکران می‌شوند. مجید قادری معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا در خصوص میزان تبلیغات شهری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اظهارداشت: در فاز اول تبلیغات کلی در نقاط مختلف شهر تهران برای این رویداد صورت گرفته است.
وی افزود: همزمان با آغاز جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر دیروز ۲۳ بهمن ماه فاز اصلی تبلیغات شهری توسط سازمان زیباسازی در در تمامی نقاط پایتخت اکران شد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰ عرشه و بنر شهری با پراکندگی یکسان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب شهر تهران به سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اختصاص داده شده است. سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.