چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

تبعات یک شادی جنجالی و غیراخلاقی در فوتبال زنان

حساس‌ترین دوئل هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی میان تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان برگزار شد که اتفاقی جنجالی در این مسابقه رخ داد. به گزارش فوتبال 360، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که در حساس‌ترین نبرد هفته نخست نیم‌فصل دوم، روز جمعه سیزدهم بهمن‌ماه ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان دوئل تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان بود؛ مسابقه‌ای که از چندین حیث دارای حساسیت فوق‌العاده‌ای بود و همین مسئله باعث شد تا بیش از پیش توجهات به سوی این دیدار جلب شود. رقابت نزدیک 2 تیم در جدول رده‌بندی و تلاش‎شان برای حفظ فاصله تا صدر جدول، سبب آن شد تا نبردشان در اوج حساسیت و هیجان برگزار شود. 2 تیم تا پیش از برگزاری دوئل هفته دهم، با 22 امتیاز در جدول رده‌بندی در فاصله یک امتیازی با خاتون بمِ 23 امتیازی حضور داشتند. برد ملوانی‌ها در بازی رفت باعث شده بود تا شاگردان مریم ایراندوست با انگیزه انتقام شکست در دور رفت به رشت سفر کنند و رویارویی ایراندوست با تیم سابقش هم از جمله حساسیت‌های مضاعف مسابقه بود. ضمن آنکه باید اشاره داشت، شبنم بهشت و افسانه چترنور 2 ستاره کلیدی ملوان در طول یک‌دهه اخیر عضو تیم شهرداری سیرجان بودند و با انگیزه درخشش برابر تیم سابق خود پا به میدان مسابقه گذاشتند تا بازی از جهات مختلف دارای حساسیست فوق‌العاده باشد.
ناکامی‌ایراندوست در انتقام بزرگ!
سیرجانی‌ها ناکام در انتقام‌گیری بودند و به مانند بازی رفت شکست خوردند؛ آن‌هم در حالی‌که 2 تیم در نبرد حساس هفته دهم، نمایش پایاپایی داشتند و شاگردان ایراندوست یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند. جالب آنکه شهرداری سیرجان ابتدا به گل رسید اما با وجود گلزنی شقایق روزبهان، ملوانی‌ها موفق به‌ثبت کامبک شدند و با گلزنی محدثه زلفی و افسانه چترنور 3 امتیاز را به‌دست آوردند که گل دوم انزلی‌چی‌ها جنجال‌آفرین شد؛ گلی‌که به زیبایی از سوی افسانه چترنور با یک ضربه چیپ زیبا به‌ثبت رسید!
چترنور زهرش را به تیم سابق ریخت!
چترنور که در بازی رفت هم با وجود ناکامی‌در گلزنی، در شادی بعد از گل شبنم بهشت، حرکات جنجالی را انجام داده بود، بعد از باز کردن دروازه تیم سابق خود به مانند همیشه به سبک کریستیانو رونالدو شادی کرد. جالب آنکه او این شادی جنجالی را در مقابل نیمکت حریف انجام داد و بعد از آن، در مقابل دیدگان مریم ایراندوست، سرمربی سیرجانی‌ها و کادرفنی و بازیکنان ذخیره این تیم، به ادامه شادی‌اش پرداخت و حرکات جنجالی از خود به اجرا در آورد که حضور او در محوطه فنی آبی‌پوشان سیرجانی، اتفاق جنجالی و عجیب مسابقه بود؛ اتفاق مهم اینکه این حرکت جنجال‌برانگیز چترنور، حتی با کارت زرد هم از سوی داور مسابقه همراه نشد و صرفاً داور مسابقه با دمیدن در سوت خود به او تذکر کرد!
سیرجانی‌‎ها و سازمان لیگ علیه شادی جنجالی چترنور!
مسئولان باشگاه شهرداری سیرجان بعد از بررسی تصاویر ضبط شده، اسناد و مدارک لازم برای شکایت از مهاجم خبرساز ملوان بندرانزلی که فصل گذشته همراه شهرداری سیرجان به عنوان خانم گلی لیگ برتر رسید، تهیه کرده‌اند و گفته می‌شود که به‌زودی علیه مهاجم انزلی‌چی‌ها در کمیته انضباطی و اخلاق قرار است طرح شکایت شود. همچنین از سازمان لیگ هم خبر می‌رسد که با توجه به گزارش اولیه ناظر مسابقه و با توجه به حواشی دیدار رفت، قرار است گزارشی هم از سوی این سازمان علیه اقدام افسانه چترنور تنظیم شود که گویا این گزارش هم طی روزهای آینده به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد تا شادی جنجالی چترنور بیش از پیش خبرساز شود.