۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲

اتفاقی عجیب در اردبیل!

اتفاقی عجیب در اردبیل!
جهت اطلاع
* از اردبيل خبر مي‌رسد ساختمان كتابخانه استانداري اردبيل به محل صرف صبحانه كارمندان تبديل شده و مقداري از كتابها و امكانات آن، در معرض نابودي قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي با توجه به موقعيت استان اردبيل كه داراي مرز مشترك طولاني با كشور آذربايجان است و با عنايت به فعاليت‌هاي رژيم صهيونيستي در نوار مرزي و انتقال انواع ناهنجاري‌ها به وسيله انواع وسايل ارتباطي و ضرورت فعاليت‌هاي فرهنگي در اين استان براي مقابله با تهاجم فرهنگي، احياء و تقويت اين كتابخانه لازم به نظر مي‌رسد. نكته تأسف بار اينكه بعضي دستگاه‌هاي دولتي به بهانه صرفه‌جويي از خريد كتاب، روزنامه و نشريات خودداري مي‌كنند درحالي كه ماهانه چندين برابر ارزش يك سال خريد كليه اين اقلام در دستگاهها، براي تغييرات غيرضروري ميز و صندلي و امكانات تشريفاتي مي‌شود.
* يك دانش‌آموخته رشته تاريخ، رساله دكتراي خود را با عنوان بهائيت و رژيم پهلوي منتشر كرده است. ليلي چمن‌خواه، در اين كتاب با توجه به مفهوم اقليت، سيطره بهائيت بر حكومت پهلوي كه شيوه شكل‌گيري آن شباهت زيادي با شيوه شكل‌گيري و حاكم شدن محافل صهيونيستي بر اقتصاد و سياست غرب دارد مورد بررسي قرار گرفته است. نويسنده كتاب همچنين اعتقاد دارد كه تحول از بابيت به بهائيت، بر اثر زندگي در شرايط تبعيد رخ داد و روند اين تحول با مقتضيات تبديل آن به بازوي سكولاريسم جهاني در ايران بي‌ارتباط نبوده است.
* يك روزنامه جديدالولاده در تازه‌ترين ويژه نامه خود به بهانه بررسي موضوع خودكشي متأهل‌ها، نوشت "مدرنيته ناقص، آدم‌ها را به نابودي خود خواسته مي‌كشاند". در اين مقاله تلاش مي‌شود به خواننده القاء شود كه براي نجات يافتن از اين قبيل مشكلات بايد كاملاً تسليم مدرنيته شويم!
کد مطلب: 9348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *