۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
نايب قهرمان‎هاي صدر و قعرجدول

پيش بازي استقلال و ملوان

استقلال و ملوان تيم‎هاي با عملکرد ضعيف در هفته‎هاي اخير به مصاف هم خواهند رفت.
پيش بازي استقلال و ملوان
استقلال در خانه، در صورت پیروزی برابر ملوان، به انتظار شکست تراکتورسازی برابر سایپا می‌ نشیند تا در صدرجدول همسایه تراکتورسازان شود.

۱. استقلال تیم دوم صدرجدول و ملوان تیم دوم ته جدول هستند.

۲. استقلال در ۳ بازی آخر به تیم‎های نفت، فولاد و ذوب‌آهن باخته و ملوان با گسترش‎فولاد مساوی کرده و به سایپا و پیکان باخته است.

۳. دو تیم در لیگ‌برتر ۲۴ بار به مصاف هم رفته‎اند، استقلال ۱۲ برد، ۸ مساوی، ۴ باخت، ۳۲ گل زده و ۲۳ گل خورده دارد.

۴. ملوان در آخرین دیدار ۲ تیم که ۳۰ بهمن ۹۲ برگزار شد ۴ ـ۲ استقلال را برد. جالب آنکه در لیگ سال ۹۰ هم ملوان یک بار دیگر استقلال را ۴ ـ۲ شکست داده بود.

۵. در تاریخ ۲ تیم، اکبر میثاقیان، کیوان ساجدی، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، مهرداد اولادی و جواد شیرزاد در هر ۲ تیم بازی کرده‎اند.

۶. استقلال برابر سپاهان ۳ ـ ۱ باخت و ملوان با سپاهان یک ـ یک کرد اما در سایر دیدارهای مشترک امسال ۲ تیم، استقلال برابر راه‌آهن، سایپا و پیکان برنده شد و ملوان به هر سه تیم باخته است و استقلال، برابر استقلال خوزستان و گسترش فولاد هم در حالی برنده شد که ملوان برابر هر ۲ تیم مساوی کرده است.

۷. در روز ۷ خرداد ۸۱، ملوان در خانه خود، حریف را یک ـ صفر برد و استقلالی را که هفته‎های بسیار صدرنشین بود را از قهرمانی به دور کرد.

۸. به علت نزدیکی امتیازات تیم‎های پایین جدول، ملوان می‌تواند از رتبه پانزدهم با پیروزی برابر استقلال تا رتبه یازدهم بالا بیاید .

۹. مهرداد اولادی مرد سابق آبی‎ها در ملوان و پژمان نوری هافبک سابق انزلی در جمع استقلالی‎ها، انگیزه‎های زیادی برای خودنمایی دارند.

۱۰. آندرانیک تیموریان طی حکم کمیته انضباطی در این دیدار محروم است، او را می توان بزرگترین غایب استقلال در این هفته نامید.
کد مطلب: 41880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *