۰
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۴
نمي‌‌گذارم حاشيه‌ها به تيم ضربه بزند

حيدري: فرق نمي‌کند بازوبند دست چه‌کسي باشد

کاپيتان اين فصل استقلال به آينده تيمش کاملا اميدوار است و آبي‌پوشان را يک‌دست تر از گذشته مي‌ماند.
حيدري: فرق نمي‌کند بازوبند دست چه‌کسي باشد
خسرو حيدري، بال راست استقلال  از کاپيتاني بي‌دردسر و اهداف تيمش در اين فصل مي‌گويد.

با انگيزه ليگ را شروع کرديم

ليگ را خوب شروع کرديم. با جواناني که به تيم اضافه شدند تيم خوبي جمع کرديم و از همان هفته اول با انگيزه وارد ليگ شديم. درست است که در يکي دو هفته هم آنقدر سرحال نبوديم اما روند رو به رشدي داشتيم و تيم خوبي بستيم.

تمريناتم اختصاصي‌ام باعث شد آماده باشم

به محض اينکه جام جهاني به اتمام رسيد تمرينات اختصاصي‌ام را استارت زدم. حتي بيشتر از بازيکناني که در اردوي استقلال به خودم فشار آوردم چون انگيزه زيادي در اين فصل داشتم. مي‌خواهم فصل خوبي را پشت سر بگذارم و خدا را شکر مي‌گويم که فعلا همه چيز خوب پيش رفته است.


نمي‌ گذارم حاشيه‌ها به تيم ضربه بزند

به نظرم در اين فصل مهم‌ترين چيز قهرماني استقلال است. موضوع کاپيتاني برخلاف گذشته اصلا مورد بحث نبود و همه به موفقيت تيم فکر مي کنيم. طبق آنچه که در سوابق بازيکنان در باشگاه موجود است و نظر کادرفني کاپيتان تيم مشخص شده است. امسال بازيکنان خوبي داريم و از همه نظر آماده هستيم. مهمترين چيز اين است که حاشيه نداريم. اصلا نمي‌گذاريم حاشيه به تيم ورود پيدا کند. هميشه حاشيه‌ها استقلال را به چالش گرفته است. اما در اين فصل هرگز چنين اجازه اي به کسي نمي دهيم. همه با هم دوستيم و براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنيم.

حق تماشاگران استقلال قهرماني است

امسال حق هواداران استقلال قهرماني در ليگ برتر است. در اين چند سال نوسان کمي داشتيم و هميشه بالا بوده‌ايم. البته در فصل گذشته به دلايل خاص نتوانستيم نتيجه لازم را بگيريم اما هدف همه ما در اين فصل قهرماني است و اين تيم يکدست مي‌تواند به اين عنوان برسد.

فرقي نمي کند بازوبند دست چه کسي باشد

وقتي قهرمان شويم همه جام را بالا مي‌بريم. وقتي قهرمان شويم همه به اين عنوان رسيده‌ايم و همه در آن نقش داشته اند. بچه هاي تيم همه بزرگ هستند. بازيکناني مثل آندو تيموريان که از نظر اسمي بزرگ و مهره‌اي تاثيرگزار و حتي آرش برهاني. هيچ فرقي نمي کند و همه براي تيم تلاش مي‌کنيم.

خط دفاعي‌مان روز به روز بهتر مي‌شود

مشکلات زيادي در خط دفاعي داشتيم و اکنون با حضور هاشم بيگ‌زاده در قلب دفاعي خيلي کمک کرده است. مگويان هم به هماهنگي رسيده و اگر همينطور جلو برويم بهتر مي‌شويم. با اضافه شدن حنيف و صادقي بهتر هم مي‌شويم.


بازي با گسترش يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي ماست. نبايد به اين فکر کنيم که به پيکان ۳ گل زديم. بازيکنان استقلال بايد تشنه پيروزي و گل زدن باشند. تيم‌هاي مقابل در برابر استقلال با انگيزه بازي مي‌کنند و ما بايد انگيزه‌مان از ‌آنها هم بيشتر باشد. بايد ببريم و اين روند را ادامه دهيم.
کد مطلب: 40771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *