; ?>; ?> جلالی شیفته بازی پیمبائو شد - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸

جلالی شیفته بازی پیمبائو شد

تیم تراکتورسازی پس از ناکام ماندن در جذب بازیکن داخلی با بازیکنان خارجی مذاکره کرده است و با یک بازیکن برزیلی به توافق رسیده است.
جلالی شیفته بازی پیمبائو شد
تیم تراکتورسازی برای حضور موفق تر در لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه های آسیا تلاش زیادی برای جذب بازیکنان مورد نظر جلالی می کند و پس از عدم موفقیت در جذب بازیکنان داخلی به مذاکره با بازیکنان خارجی پرداخت.
به نظر می رسد پس از جاسم کرار تراکتوری ها با یک بازیکن برزیلی نیز به توافق رسیده اند.
این بازیکن برزیلی که "رودریگو پیمپائو ویانا Rodrigo Pimpão" نام دارد متولد ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۷ در شهر کوریتیبا از ایالت پارانا می باشد.


جلالی شیفته بازی پیمبائو شد
این بازیکن ۱۷۸ سانتی متری در پست هافبک و مهاجم بازی می کند و فیلم بازی های وی توانسته مجید جلالی را متقاعد کند تا بدون تست دادن به تراکتورسازی بپیوندد.
مجید جلالی در خصوص پیمپائو می گوید: این بازیکن ۲۶ ساله توانایی بازی در خط میانی و حمله را دارد و با مذاکراتی که تاکنون از سوی باشگاه با این بازیکن صورت گرفته پیوستن وی به تراکتورسازی طی روزهای آینده قطعی است.
سرمربی تراکتورسازان ادامه می دهد: فیلم هایی که از این بازیکن دیده ام نشان می دهد از توانایی مناسبی برای بازی در میانه میدان و همچنین خط حمله برخوردار است.
وی خاطرنشان می کند: فیلم هایی که از دو بازی آخر این بازیکن به دستمان رسیده ما را به جذب وی امیدوارتر کرده است.


آغاز دوران حرفه ای فوتبال از ایالت پارانا
رودریگو پیمپائو دوران حرفه ای فوتبال خود را از ایالت پارانا که خود نیز متولد آن است آغاز کرد.
وی در سال ۲۰۰۸ در ترکیب تیم باشگاهی ایالت پارانا به میدان رفت و در ۱۱ بازی در لیگ B برزیل برای این تیم به میدان رفت. وی در طول این فصل ۲ بار موفق به گلزنی برای تیم خود شد.
این بازیکن برزیلی در سال ۲۰۰۹ باشگاه واسکو دا گاما را برای ادامه فعالیت فوتبالی خود انتخاب کرد و در ۹ دیدار این تیم در لیگ سریB برزیل و رقابت های SEB کاپ به میدان رفت و فقط یک گل برای این تیم به ثمر رساند.
پیمپائو در این فصل ۳۹۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفت و ۳ کارت زرد دریافت کرد. وی در ۴ دیدار در ترکیب ثابت این تیم حضور داشت و در بقیه دیدارها به عنوان یار ذخیره وارد زمین مسابقه شد.
وی تک گل خود را مقابل تیم برازیلنس به ثمر رساند تا تیمش با یک گل مقابل حریف خود به پیروزی برسد و خود نیز گل سه امتیازی به ثمر رسانده باشد.
این بازیکن در رقابت های ۱CA در همین سال عملکرد موفق تری داشت. پیمپائو ۸۷۳ دقیقه در این رقابت ها بازی کرد و که ۱۰ بازی به طور فیکس در ترکیب این تیم حضور یافت و ۴ بار نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.
این بازیکن جوان موفق شد ۶ بار برای تیمش گلزنی کند که ۲ گل از این گل ها مقابل تیم برانگ به ثمر رسید. وی فقط یک کارت زرد در طول این رقابت ها دریافت کرد.


رفت و برگشت های مداوم بین تیم های پارانا و واسکو دا گاما
وی که در دوران اوج خود به سر می برد واسکو دا گاما را رها کرده و به پارانا بازگشت ولی خیلی زود و بدون پوشیدن پیراهن این تیم دوباره به واسکو دا گاما بازگشت اما درخشش قبلی خود را نداشت و فقط ۵ بار در ترکیب این تیم قرار گرفت که یک بار در ترکیب ثابت این تیم بود. پیمپائو در این ۵ دیدار موفق به گلزنی نشد.
وی که علاقه زیادی به تعویض تیم داشت این بار نیز به تیم ایالت خود بازگشت و در ترکیب پارانا در لیگ سری B برزیل ۱۲۱۴ دقیقه به میدان رفت و عملکرد ضعیف خود را جبران کرد. وی در ۱۵ دیدار به میدان رفت و در همه بازی های خود به طور بازیکن اصلی این تیم وارد زمین شد.
در طول این دیدارها وی موفق شد ۶ گل برای تیم خود به ثمر برساند.


حضور پیمپائو در قاره آسیا
سال ۲۰۱۱ با حضور این بازیکنی برزیلی در قاره آسیا همراه بود. پیمپائو در این سال به تیم سرزو اوزاکا تیم چهارم جی لیگ ژاپن پیوست و در ۱۱ بازی ۹۳۲ دقیقه به میدان رفت. وی ۵ بار برای تیمش گلزنی کرده و سه کارت زرد نیز دریافت کرد.
وی پس از آن به اومیا آردیجا یک تیم دیگر ژاپنی پیوست که در نیمه دوم جدول رده بندی جی لیگ ژاپن قرار داشت ۴۱۴ دقیقه برای این تیم به میدان رفت. پیمپائو ۹ دیدار در ترکیب این تیم حضور یافت و یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند.


بازگشت دوباره به برزیل
پونته‌پرتا مقصد بعدی این بازیکن بود و در این باشگاه ۵ گل به ثمر رساند. تیم آمریکا اف سی برزیل تیم بعدی وی بود که در این تیم ۷۰۵ دقیقه بازی کرد و ۲ گل به ثمر رساند.
در سال ۲۰۱۳ رودریگو به تیم سوان سامسونگ کره جنوبی پیوست و بار دیگر به قاره آسیا بازگشت. وی در این تیم حضور موفقی نداشت و فقط در یک دیدار جی لیگ کره به میدان رفت. این بازیکن مقابل تیم دایجئون قعرنشین لیگ کره ۵۴ دقیقه بازی کرد و در این دیدار سوان سامسونگ با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.
رودریگو پیمپائو بار دیگر در همین سال به کشور خود بازگشت و در تیم امریکا آر ان حضور یافت. این تیم که در رتبه سیزدهم جدول رده بندی سری B لیگ برزیل حضور داشت در ۲۸ دیدار خود از این بازیکن استفاده برد و وی نیز ۵ گل برای این تیم به ثمر رساند.


حضور در لیگ قهرمانان آسیا
پیمپائو در سال ۲۰۱۱ در ترکیب تیم سرزو اوزاکا به میدان رفت و در دیدار مقابل شاندونگ لیوننگ چین در دقیقه ۳۹ بازی گل نخست تیمش را به ثمر رساند. وی در دیدار رفت تیمش مقابل اف سی آرما اندونزی یک گل به ثمر رساند و در دیدار برگشت تیمش نیز دو گل دیگر وارد دروازه تیم ادونزیایی کرد و توانسط برای تیمش خوش بدرخشد.
همچنین وی سال گذشته نیز در چارچوب رقابت های جام باشگاه های آسیا در ترکیب تیم سوان سامسونگ کره جنوبی به میدان رفت ولی همانند سرزو اوزاکا موفق نبود. وی در این دوره از رقابت ها فقط ۴۷ دقیقه بازی کرد که ۱۲ دقیقه آن مقابل نماینده استرالیا بود و ۳۵ دقیقه نیز در مقابل نماینده چین به میدان رفت.
کد مطلب: 36064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *