۰
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۸

ردصلاحیت های انتخابات نظام پزشکی

از بین نامزدهای ردصلاحیت شده تهران نه تنها کسی تائید نشد بلکه ۷ نفر دیگر هم ردصلاحیت شدند
به گزارش تسنیم، دکتر هاشم زهی رئیس هیئت مرکزی نظارت با اعلام مطلب فوق افزود: بررسی شکایت ها تقریباً به اتمام رسیده است و صلاحیت تعداد اندکی از نامزدهایی که صلاحیت آنها قبلا احراز نشده بود، تأییدگردید و در بررسی مجدد صلاحیت ها توسط هیئت‌های نظارت، صلاحیت تعداد کمی از افراد تأیید صلاحیت شده نیزردشد.
رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: این انتخابات ۴ اسفند در ۱۹۱ شهر برگزار می‌شود.
نامبرده خاطرنشان ساخت: در حوزه انتخابیه تهران صلاحیت هیچ یک از نامزدهای رد صلاحیت شده‌در مرحله رسیدگی به شکایت تأیید نشدو ۱۵نفرهم انصراف دادند.
دکتر هاشم زهی اظهار داشت: به طور کلی ۱۴۲۱ نفر برای عضویت در هیئت مدیره‌های نظام پزشکی ۱۹۳ شهر در سراسر کشور ثبت نام کردند که در مرحله اول با استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت حدود ۱۲۰ نفر آنها احراز نشد و که حدود ۱۰۰نفر آنها به این رأی اعتراض کردند.
رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی افزود: هنوز جمع بندی نهایی از کل افرادی که صلاحیت آنها تأیید یا رد شده است نداریم و فهرست نهایی شده این افراد فردا تکمیل می‌شود.
وی افزود: فردا اسامی فهرست نهایی افراد تأیید صلاحیت شده به هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات نظام پزشکی به شهرستان ها ارسال می‌شود و افرادی که اسم آنها در این لیست‌ها نباشد در واقع رد صلاحیت شده‌اند.
نامبرده افزود: در حوزه انتخابیه تهران حدود ۱۲ نفر در همان مرحله انصراف دادند و ۳ نفر دیگر هم در مراحل بعد و طی روزهای گذشته در این حوزه انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کردند و عملاً مسئله صلاحیت آنها دیگر مورد بررسی قرار نگرفت.
هاشم زهی خاطر نشان ساخت:‌ حداقل از دو شهر از مجموع ۱۹۳ شهری که قرار بود انتخابات نظام پزشکی برگزار شود به علت اینکه تعداد کاندیداها به حد نصاب نرسیده است،این انتخابات برگزار نمی‌شود و البته در ۱۷شهرستان نیز تمام نامزدهای انتخابات نظام پزشکی تأیید صلاحیت شدند.
کد مطلب: 22317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *