۰
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

ارزان‌ترین مدل آیفون شبیه به آیفون ۱۶ ساخته خواهد شد!

ممکن است طراحی پنل پشتی گوشی آیفون SE ۴ شبیه آیفون ۱۶ باشد.
ارزان‌ترین مدل آیفون شبیه به آیفون ۱۶ ساخته خواهد شد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین و براساس گزارش زومیت، احتمالاً اپل سرانجام طراحی قدیمی آیفون ۸ را رها خواهد کرد و در طراحی آیفون SE ۴ از آیفون ۱۶ الهام خواهد گرفت.

براساس اطلاعات فاش‌شده در ویبو، پنل پشتی آیفون SE ۴ احتمالاً شبیه آیفون ۱۶ خواهد بود. در واقع به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها در این گوشی از همان شاسی آیفون ۱۶ استفاده خواهند کرد. در گذشته گفته می‌شد که طراحی گوشی مورد بحث در بخش جلویی مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود و در بخش پشتی فقط یک دوربین خواهد داشت.

طراحی منتسب‌ به آیفون SE ۴ براساس گزارش‌های قبلی

اگر چنین خبری درست باشد، آیفون SE ۴ در بخش پشتی دارای دوربین دوگانه با چینش عمودی مشابه آیفون X (آیفون ۱۰) خواهد بود. اضافه‌شدن دوربین جدید می‌تواند پیشرفت بزرگی برای خانواده‌ی SE گوشی آیفون باشد و ممکن است عملکرد زوم یا عکاسی در نور کم را بهبود ببخشد.

به‌احتمال زیاد بریدگی صفحه‌نمایش آیفون SE ۴ مشابه آیفون‌های قدیمی‌تر خواهد بود و از طراحی مدرن‌تر داینامیک آیلند (Dynamic Island) خبری نخواهد بود. ظاهراً اپل در گوشی نام‌برده فیس آی‌دی را جایگزین تاچ‌آیدی خواهد کرد.

اپل تاریخ عرضه، جزئیات طراحی و قیمت گوشی جدید آیفون SE ۴ را به‌طور رسمی اعلام نکرده است و برای فهمیدن آن‌ها باید تا زمان معرفی صبر کرد.

کد مطلب: 219957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *