۰
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

واکنش مهدی تاج به انتقادات خداداد عزیزی

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به اظهارات خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.
واکنش مهدی تاج به انتقادات خداداد عزیزی

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،مهدی تاج در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص انتقاداتی که از سوی خداداد عزیز نسبت به تیم ملی مطرح می‌شود، گفت: ما از نظر توان مالی با بقیه رقبایمان مثل قطر، امارات، قرقیزستان و ... یکی نیستیم و توان مالی کمتری داریم، اما قدرت بیشتری داریم. ما ایرانیم و بهترین هستیم. اگر وضع مالی این باشد و کارشناسان تلویزیون هم با ما همراهی نکنند، قاعدتا شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود.

او ادامه داد: همه این افراد در دوره‌ای برای ممکلت زحمت کشیده‌اند و الان هم من می‌دانم آقای قلعه‌نویی با چه تنگناهایی تیم ملی را به صورت جدی هدایت می‌کند. ما اگر لیگ را دیر برگزار کنیم، شاخصه‌های AFC را رعایت نکرده‌ایم و مشکل خواهیم داشتیم. AFC خیلی جدی ما را می‌بیند و اگر هم تا الان سکوت کرده است، به‌خاطر ملاحظات است. وقتی ورزشگاه بلیت الکترونیکی ندارد و نور ورزشگاه مناسب نیست، AFC متوجه می‌شود، اما ملاحظاتی دارد و مراعات می‌کند، اما از ما انتظار دارد.

تاج همچنین گفت: ما باید کار را حل کنیم. آقای قلعه‌نویی می‌گوید باید حداقل ۳-۴ هفته بازی‌ها انجام شود که من بتوانم از بین آنها یک تیم ملی بیرون بیاورم که وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی شوند. با این همه محدودیت و گرفتاری، اگر همه دست‌مان را به هم بدهیم و همه بضاعت‌مان را جمع کنیم، باز هم از رقبا از نظر مادی عقب هستیم. باید تلاش کنیم که از این حرکت‌ها انجام نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به اینکه آیا AFC در مورد پرداخت حق پخش بحثی ندارد، گفت: آن هم یک بحث دارد که بعدا مفصل صحبت می‌کنم. شرایط حق پخش به خوبی پیش می‌رود.

کد مطلب: 219013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *