۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

توتون بهتر است یا سیگار ؟ بهترین توتون سیگار دنیا

توتون بهتر است یا سیگار ؟ بهترین توتون سیگار دنیا

در زمینه مقایسه توتون و سیگار بحث‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به هر کدام از آنها پرداخت و در مورد آنها صحبت کرد. سیگارهایی که به شکل شرکتی تولید می‌شوند معمولاً از نظر کیفیت با سیگارهایی که به شکل دستی تهیه می‌شوند قابل‌مقایسه نیستند؛ اما راحتی مصرف آنها باعث شده است که بیشتر مصرف‌کنندگان سیگار این محصولات را ترجیح بدهند. در ادامه در مورد مزایا و معایب جایگزین‌کردن سیگار با توتون صحبت خواهیم کرد و برخی از بهترین برندهای تولید توتون در دنیا را به شما معرفی می‌کنیم. انواع برندهای توتون را در ادامه برایتان معرفی خواهیم کرد و این مقاله توسط فروشگاه وی توتون تدوین شده است

 

مزایا و معایب مصرف توتون به‌جای سیگار

درصورتی‌که سیگار مصرف می‌کنید مطمئناً با خودتان در مورد تهیه توتون و سیگارهای دست‌پیچ فکر کرده‌اید. بسیاری از افراد تهیه سیگارهای دست‌پیچ را وقت‌گیر می‌دانند و ترجیح می‌دهند سیگار خود را از طریق شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف تهیه کنند. تهیه سیگار به این شکل می‌تواند در مقایسه با تهیه سیگارهای شرکتی دارای مزایا و معایب مختلفی باشد که برخی از آنها عبارت‌اند از:

مزایا

تازه ماندن سیگار

زمانی که شما بخواهید سیگار خود را به شکل دست‌پیچ تهیه و مصرف کنید می‌توانید توتون موردنظر خود را به شکل تازه خریداری کنید؛ اما این امکان هنگام مصرف سیگارهای شرکتی وجود ندارد. سیگارهای شرکتی معمولاً مدت زیادی را در انبار می‌گذرانند و به همین دلیل تازگی خود را از دست می‌دهند.

دردسترس‌بودن

تهیه یک سیگار باکیفیت و مارک می‌تواند در کشورهایی مثل ایران دشوار باشد. بسیاری از برندهای جهانی سیگار در ایران هم وجود دارند؛ اما هیچ‌کدام کیفیت لازم را ندارند و به همین دلیل افراد خیلی راحت‌تر می‌توانند با تهیه سیگارهای دست‌پیچ به کیفیت مطلوب خود دست پیدا کنند.

صرفه اقتصادی

با تهیه مقدار کمی توتون می‌توانید مقدار زیادی سیگار دست‌پیچ تولید کنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشید. ممکن است بسته‌های توتون دارای قیمت بالاتری نسبت به پاکت‌های سیگار باشند؛ اما با این بسته‌ها می‌توانید تعداد نخ سیگار بیشتری تهیه کنید.

ایمنی بیشتر

بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده سیگار در تنباکوی محصولات خود از انواع مواد شیمیایی و مضر استفاده می‌کنند که هرکدام از این مواد می‌توانند تأثیرات مخربی را بر روی سلامتی افراد داشته باشند؛ اما زمانی که شما توتون سیگارتان از ترکیبات موجود در آن هم اطمینان بیشتری دارید.

کیفیت بالاتر

کمپانی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده سیگار معمولاً از توتون‌های باکیفیت برای تولید محصولات خود استفاده نمی‌کنند؛ اما اگر سیگار خود را به شکل دستی تهیه کنید می‌توانید از توتون با کیفیت بالا استفاده کنید و محصولی متناسب با سلیقه خود را مصرف کنید.

 

معایب

عدم وجود فیلتر

سیگارهایی که به شکل شرکتی تولید می‌شوند دارای فیلتر هستند؛ اما سیگارهای دست‌پیچ دارای فیلتر نیستند و می‌توانند برای سلامتی شما خطرناک‌تر باشند. البته خودتان هم می‌توانید به همراه کاغذ سیگار و توتون آن فیلتر هم تهیه کنید؛ اما بیشتر افراد ترجیح می‌دهند این کار را انجام ندهند.

وقت‌گیر بودن

تهیه سیگارهای شرکتی نسبت به سیگارهای دست‌پیچ زمان کمتری را از شما می‌گیرد. ممکن است این زمان زیاد به نظر نرسد؛ اما درصورتی‌که بخواهید همه سیگارهای خود را به شکل دستی تهیه کنید این موضوع بعد از مدتی برای شما خسته‌کننده خواهد شد.

نیکوتین بالا

زمانی که سیگار خود را به شکل دستی تهیه می‌کنید میزان نیکوتین موجود در سیگار شما افزایش پیدا می‌کند. شرکت‌های تولیدکننده سیگار معمولاً از توتون‌هایی استفاده می‌کنند که درصد ناخالصی بالایی دارند؛ اما توتون‌های دستی خلوص بیشتری داشته و در نتیجه نیکوتین بیشتری دارند. این موضوع باعث می‌شود که میزان وابستگی شما به سیگار افزایش پیدا کند.

نگهداری سخت

درصورتی‌که توتون موردنظر خود را خریداری کنید؛ اما آن را به شکل صحیح و درست نگهداری نکنید نمی‌توانید سیگار باکیفیتی را تحویل بگیرید. نگهداری نادرست توتون می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مثل کاهش رطوبت در آن شود و طعم و حتی عطر آن را دچار مشکل کند.


بهترین سایت های فروش توتون‌ سیگار در ایران

ما اینجا چندین تا از بهترین فروشگاه های موجود برای خرید توتون معرفی خواهیم کرد . در سایت های فروشگاهی که به شما معرفی خواهیم کرد با خرید آنلاین توتون، ممکن است بتوانید به تخفیفات و پیشنهادات ویژه دست پیدا کنید که در فروشگاه‌های سنتی ممکن است وجود نداشته باشد.

فروشگاه هایی از جمله توتون رفیعی ؛ اسموک مارکت ؛ اسموک توتون ؛ وی توتون ؛ انزوپلاس ؛ چندین تا از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید توتون هستند . حالا که فروشگاه های داخلی را برای خرید توتون برای شما معرفی کردیم . بیایید درباره بهترین برند های جهانی هم اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید

 

مزایای خرید توتون در فروشگاه‌هایی که معرفی کرده ایم شامل موارد زیر می‌شود:

  • راحتی و سهولت: امکان خرید آنلاین توتون از هر کجا و هر زمانی که بخواهید بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه هایی که گفتیم
    تنوع در خرید : دسترسی به تنوع بیشتری از انواع توتون و محصولات مرتبط.
    قیمت مناسب: امکان مقایسه قیمت‌ها و پیدا کردن پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه
    اطمینان از کیفیت: امکان مطالعه نظرات و بازخوردهای دیگران در مورد محصولات قبل از خرید و انتخاب بهترین گزینه برای خود.
    ارسال راحت: امکان ارسال سریع و مطمئن محصولات خریداری شده به آدرس مورد نظر.
    حفظ حریم خصوصی: امکان خرید بدون نیاز به تعامل مستقیم با فروشنده و حفظ حریم خصوصی شما.



  •  

بهترین توتون‌های سیگار در دنیا

برندها و کمپانی‌های مختلفی وجود دارند که در سطح دنیا به تولید توتون سیگار می‌پردازند و محصولات هرکدام از این برندها هم دارای ترکیبات خاصی هستند و درصد نیکوتین مشخصی دارند. برخی از این کمپانی‌ها مواد معطر و طعم‌دهنده مختلفی مثل وانیل را هم به توتون خود اضافه می‌کنند تا توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند. انواع مختلف توتون در وب‌سایت وی توتون موجود هستند و می‌توانید برای تهیه آنها به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. برخی از بهترین توتون‌های سیگار در دنیا عبارت‌اند از:

توتون Captain Black Original

این نوع توتون برای مدت بسیار زیادی در صدر محبوب‌ترین توتون‌های دنیا قرار داشت و به دلیل عطر ملایم خود محبوبیت زیادی را کسب کرده بود. این محصول دارای اثراتی از طعم‌های کارامل، وانیل و عسل است و بوی آن هم تا حدی ملایم است که باعث آزار دیگران نمی‌شود.

توتون Lane 1Q

این توتون هم از دیگر محصولاتی است که ملایم به شمار می‌رود و نیکوتین بالایی ندارد. توتون lane 1Q برای افرادی که به‌تازگی مصرف سیگار را شروع کرده‌اند مناسب است و دارای خنکی خاصی است که توجه را به خود جلب می‌کند.

 

توتون Mac Baren 7 Seas Regular

این توتون از ترکیب تنباکوهای ویرجینیا و برای ساخته می‌شود و دارای طعم میوه‌ای است. این محصول را می‌توانید به‌راحتی و از طریق انواع فروشگاه‌های دخانیات یا فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید.

 

توتون Borkum Riff Cherry Cavendish

این توتون هم از دیگر محصولاتی است که با طعم میوه‌ای تولید می‌شود و شیرینی خاصی دارد. طعم اصلی این توتون گیلاس است و برای افرادی که نمی‌خواهند توتون سنگینی را مصرف کنند مناسب‌تر است. این محصول رایحه‌ای ملایم دارد و مصرف آن سایر افرادی که در محیط قرار دارند را هم آزار نمی‌دهد.

 

توتون Amphora Original Blend

این توتون یکی از قدیمی‌ترین انواع توتون در دنیا به شمار می‌رود و دارای قدرتی متوسط است. در واقع این محصول نه به حدی سنگین است که مصرف‌کنندگان را آزار دهد و نه به حدی سبک است که نیکوتین کافی را به بدن نرساند. در تولید این توتون از مواد طعم‌دهنده و معطر استفاده نمی‌شود و به همین دلیل برای افرادی که به دنبال طعم واقعی تنباکو هستند مناسب‌تر است.

 

توتون Peterson Irish Oak

این محصول یکی از باکیفیت‌ترین توتون‌های تولید شده در دنیا به شمار می‌رود و در تهیه آن از ترکیب تنباکوهای ویرجینیا و برای استفاده می‌شود. این تنباکو دارای طعم منحصربه‌فرد ویسکی ایرلندی است و توانسته محبوبیت زیادی را کسب کند. درصورتی‌که به دنبال توتونی خاص و با کیفیت اعلا هستید انتخاب این محصول به شما توصیه می‌شود.

 

توتون Cornell & Diehl Autumn Evening

این توتون از دیگر محصولاتی است که قدرت نسبتاً متوسطی دارد و نمی‌توان گفت سنگین یا ملایم است. این محصول هم دارای طعمی شیرین است و در تولید آن از انواع مواد طعم‌دهنده و معطر مثل وانیل و افرا استفاده می‌شود.

 

نتیجه‌گیری

در نهایت می‌توان گفت که تهیه توتون به‌جای سیگار می‌تواند برای افرادی که مشغله زیادی ندارند و با شرایط مناسب برای نگهداری صحیح توتون آشنایی دارند گزینه مناسب‌تری باشد. در واقع این افراد می‌توانند طعم، عطر، میزان سنگینی و به‌طورکلی کیفیت سیگارشان را تنظیم کنند و محصولی سازگار با سلیقه خودشان را تهیه کنند. توتون سیگار را می‌توان در برندها و انواع مختلفی تهیه کرد که هرکدام از آنها هم می‌توانند با سلایق خاصی متناسب باشند. برخی از این برندها سعی می‌کنند با اضافه‌کردن مواد طعم‌دهنده و معطر مختلف مشتریان مختلفی را به خود جلب کنند و برخی هم سعی در حفظ طعم و بوی توتون واقعی دارند. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایرانی که معرفی کردیم هر محصولی که متناسب با ذائقه شماست تهیه کنید و سیگار باکیفیت برای خود تولید کنید.

شرکت vstorekala با تجربه چندین ساله ای که در زمینه توزیع و فروش محصولات دخانی دارد همیشه سعی بر این داشته رضایت کامل مشتری را جلب کند. این شرکت فعالیت خود را در استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه آغاز کرده است شرکت ما وارد کننده انواع دستگاه های توتون پیچ اصلی،پوکه سیگار و سایر محصولات جانبی توتون است همچنین این شرکت وارد کننده انواع توتون های خارجی می باشد. در فروشگاه وی توتون همه نوع توتون مجاز ایرانی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه میگردد .



 

 

کد مطلب: 213252
برچسب ها: توتون سیگار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *