۰
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

در انتخابات فقط ۲۰ درصد رأی واقعی وجود داشت

هادی غفاری گفت: گروه‌ سیاسی که وارد مجلس شد شاید در ظاهر یکدست باشد اما طیف‌های متفاوتی دارد و قطعا در این مجلس شاهد دعواهای بسیاری خواهیم بود. 
در انتخابات فقط ۲۰ درصد رأی واقعی وجود داشت

به گزارش مردم سالاری آنلاین، هادی غفاری، نماینده ادوار مجلس، در رابطه با انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و عملکرد مجلس آینده گفت: به وضوح مشخص است مجلس آینده هیچ موفقیتی کسب نخواهد کرد چراکه به لحاظ فکری پایین هستند و به لحاظ سیاسی هم وزنی ندارند.

او در گفتگو با منیبان افزود: گروه‌ سیاسی که وارد مجلس شد شاید در ظاهر یکدست باشد اما طیف‌های متفاوتی دارد و قطعا در این مجلس شاهد دعواهای بسیاری خواهیم بود.

هادی غفاری تاکید کرد: شورای نگهبان در انتخابات اخیر و انتخابات مجلس افراد صفر کیلومتر را تایید صلاحیت کرد که هیچگونه سابقه‌ای در انقلاب، جنگ و جبهه ندارند و غالبا برای مملکت زحمت خاصی نکشیده‌اند این افراد قطعا توانایی رشد و توسعه کشور را نخواهند داشت.

او ادامه داد: مجلس یازدهم هم هیچ جای دفاعی باقی نگذاشت و در جهت حل مشکلات کشور هیچ اقدامی نداشت؛ مجلس یازدهم را نمیتوان مجلسی با نماینده‌های وکیل الرعایا دانست.

غفاری تاکید کرد: برای انتخابات مجلس بیشترین رقابت را اقلیت نامزدها با آرای باطله داشتند و در بهترین حالت فقط ۲۰ درصد رای واقعی وجود داشت، غالب جامعه از ترس فشار شغلی یا مشکلات احتمالی در آینده رای دادند.

غفاری افزود: البته نمی‌توان حکومت را درمورد اجبار برخی از افراد به مشارکت متهم کرد و حکومت به این مسائل کاری ندارد و ترس افراد منطقی نیست.

او در رابطه با عملکرد دولت در سالی که گذشت گفت: دولت رییسی هیچ برنامه‌ای برای توسعه کشور نداشت و بر اختیارات خود هم واقف نبود.

غفاری در پایان گفت: سال آینده، سال سختی خواهد بود چراکه وضعیت کشور باتوجه به خالص‌سازی صورت گرفته رو به بدتر شدن می‌رود. مجلس شورای اسلامی باید بر پایه رای ۷۰ درصد مردم اداره شود نه با آرای اقلیت و باطله.

کد مطلب: 213195
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *