به گزارش سایپانیوز، محمود سهیلنژاد در نشستی كه با حضور مدیرعامل و معاونین سایپایدك و مدیران نمایندگیهای سایپا در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: به منظور توسعه سبد محصولات و همچنین رونق كسب و كار شبكه نمایندگیها، در خودروهای جدید گروه سایپا، از ظرفیت شبكه نمایندگیها برای معرفی محصول استفاده خواهیم كرد.
او با اشاره به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب، باید با ارائه خدمات با كیفیت، انتظارات به حق مشتریان را برآورده كنیم.
در بخش دیگری از این نشست، مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدك گفت: شبكه نمایندگیها، نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارند و به عنوان همكار و شریك تجاری، انتظار داریم كه با ارائه خدمات با كیفیت بالا، رضایت مشتری را تا حد امكان كسب كنند.
معظمی ادامه داد: با برنامهریزیهای منسجمی كه در سالهای اخیر در سایپایدك انجام شده، توانستیم ركورد فروش قطعات یدكی را كسب كنیم و در حوزه رضایتمندی مشتریان پارس خودرو نیز به رتبه یك برسیم. كسب این موفقیتها بدون همراهی و همكاری شبکه نمایندگیها به دست نمیآمد و اكنون نیز در تلاش هستیم تا ركورد فروش قطعات را بار دیگر تا پایان آبان ماه محقق كنیم.
مدیرعامل سایپایدك در ادامه با اشاره به نقش موثر رونق كسب و كار در اقتصاد شبكه، افزود: در برنامهریزیهایی كه برای شبكه در سطح گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایپایدك انجام شده، توجه ویژهای به اقتصاد شبكه داشتهایم كه نتایج آن در آینده نزدیك نمایان خواهد شد.
او یادآور شد: با رویكرد تامین به موقع قطعات، میانگین ماهیانه فراوانی شاسیهای متوقف در اثر كمبود قطعه به پایینترین میزان خود رسیده است كه امیدواریم با ادامه این روند، رضایت حداكثری مشتریان تامین شود.
در پایان این نشست، با اهدای لوح، از نمایندگیهای ارومچیان در تبریز و عونی در میانه به دلیل كسب رتبه یك در مدل ارزیابی جامع شبكه نمایندگیهای سایپایدك در حوزه خدمات پس از فروش قدردانی شد.