۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲

چگونه با استفاده از قرص ظرفشویی پریل از شر کثیفی ظروف خلاص شویم

قرص ماشین ظرفشویی پریل با از بین بردن چربی ‌ها و لکه ‌های سخت، براقیت و درخشندگی ظروف را افزایش می ‌دهد و به علت قابلیت حل شدن سریع، حتی در برنامه ‌های کوتاه مدت نیز بهترین عملکرد را دارد.
چگونه با استفاده از قرص ظرفشویی پریل از شر کثیفی ظروف خلاص شویم

قرص ماشین ظرفشویی پریل با از بین بردن چربی ‌ها و لکه ‌های سخت، براقیت و درخشندگی ظروف را افزایش می ‌دهد و به علت قابلیت حل شدن سریع، حتی در برنامه ‌های کوتاه مدت نیز بهترین عملکرد را دارد. قرص ماشین ظرفشویی پریل، مواد اضافی روی ظروف و درون دستگاه باقی نمی‌ گذارد و بوی نامطبوع و آزاردهنده دستگاه و ظروف را از بین می‌ برد. به صورت کلی این قرص با داشتن تأثیرات 12 گانه، در برابر چربی ‌ها و لکه ‌های مقاوم نفوذ می ‌کند و آن‌ ها را به طور کامل از بین می ‌برد.

 

ترکیبات قرص ظرفشویی پریل

قرص ماشین ظرفشویی پریل شامل ترکیباتی از نمک و جلا دهنده است که برای جلا دادن ظروف استفاده می ‌شود. این قرص یک روکش ژله ‌ای دارد که می ‌توان بدون جدا کردن آن را استفاده کرد. روکش ژله‌ ای این قرص قابلیت حل شدن دارد و می ‌تواند بقایای مواد غذایی را از روی ظروف جدا کند. زمانی که قرص با آب ترکیب می ‌شود، مواد فعال شده و باعث جدا شدن مواد پروتئینی و نشاسته ‌ای که به ظروف چسبیده‌ اند، می ‌شود. همچنین، حضور سفید کننده و براق کننده در قرص باعث می ‌شود تا لکه‌ هایی که از آب بر روی ظروف پدید می ‌آید، مشاهده نگردد. همچنین قرص ماشین ظرفشویی ‌پریل، ماده ‌ای دارد که سختی آب را کاهش داده و آب مناسبی برای شستن ظروف فراهم می ‌کند.
 
 

نحوه استفاده از قرص ظرفشویی پریل

بعد از باز کردن بسته ‌بندی قرص پریل، درب ماشین ظرفشویی را باز کنید و به محفظه نگهدارنده مواد شوینده بروید. سپس درب کشویی محفظه را باز کنید و قرص پریل را درون آن قرار دهید. حتما به یاد داشته باشید که ظروف را به طور مناسب در دستگاه بچینید تا شستشوی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال، لیوان ‌ها و قابلمه ‌های کوچک را باید به نحوی قرار دهید که رو به پایین باشند و نتوانند بچرخند تا آب درون آن ها جمع شود. برای خرید آسان و سریع اینترنتی و تحویل درب منزل میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
https://araskharid.com/product-category/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA/%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%84/
 
 

مزایای استفاده از قرص پریل

قرص ماشین ظرفشویی پریل، توانایی پاک کردن لکه ‌های سخت را داشته و در عین حال موجب تغییر رنگ و خش روی ظروف نمی شود. این قرص از جمله مواد شوینده‌ ای است که نحوه عملکرد آن، برای ماشین ظرفشویی مناسب است. سایر مزایای استفاده از این قرص عبارتند از:
  • استفاده آسان
    تنوع بالا در برند و مدل
    قدرت پاک ‌کنندگی بالا
    مشخص بودن میزان آن در هر بار استفاده
    از بین برنده لکه های قهوه و چای
    قابلیت حل شدن سریع 
    حاوی جلا دهنده و نمک چربی زدایی 
    محافظت از ماشین ظرفشویی
    دارای تاثیر خشک کنندگی ظروف
    موثر در حذف لکه های سوخته و چسبیده غذا
    براق و درخشان کننده ظروف
    محافظت از ظروف حساس مانند پلاستیک، چوب، استیل، کریستال، نقره و...
 
 

معایب استفاده از قرص پریل

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی پریل، با چالش هایی نیز همراه است. مثلا در صورت استفاده از حجم کمتر ظروف کثیف، قرص ماشین ظرفشویی به دلیل حاوی مواد شوینده بیشتر، ممکن است رنگ ظروف را تغییر دهد و پس از شستشو، مقداری از ماده شوینده روی ظروف باقی بماند. افرادی که از باقی ماندن کف در دستگاه شکایت دارند، باید بدانند که یکی از علل این موضوع، استفاده از حجم نامناسب ماده شوینده برای شستشو است. از موارد دیگر قیمت بالاتر قرص در مقایسه با پودر و ژل ماشین ظرفشویی است.
 

نکات و ترفندهای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی پریل

در استفاده از قرص ظرفشویی پریل، برخی نکات مهم را در نظر بگیرید:
1. قبل از استفاده، بهتر است دستورالعمل تولید کننده را مطالعه و به دقت دنبال کنید.
2. برای هر برنامه شستشو، مقدار مناسب قرص را استفاده کنید. بر روی بسته ‌بندی مشخصات استفاده صحیح از قرص ذکر شده است.
3. از برنامه شستشوی مناسب برای ظروف خود استفاده کنید. این برنامه می ‌تواند بسته به نوع ظروف و درجه آلودگی آنها متفاوت باشد.
4. قرص را در محفظه مخصوص آن در ماشین ظرفشویی قرار دهید. از قرار دادن آن در جای دیگری مانند سبد ظروف خودداری کنید.
5. ظروف را به نحو مناسب در ماشین ظرفشویی بچینید. لیوان ‌ها، کاسه ها و ظروف دیگر را در جای مناسب قرار دهید تا شستشوی بهتری داشته باشند.
 ۶. در صورت وجود لکه‌ های سخت یا آلودگی شدید بر روی ظروف، می ‌توانید قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی، پیش شستشوی دستی انجام دهید.
۷. بعد از استفاده، قرص را در محیط خشک و دور از رطوبت نگهداری کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.

 

آیا قرص های ظرفشویی پریل برای ظروف حساس و چوبی و پلاستیکی مناسب هستند؟

پاسخ این سوال بله است، زیرا قرص ماشین ظرفشویی پریل از فرمول و ترکیبی مناسب جهت شستشوی ظروف حساسی مانند پلاستیکی، چوبی، استیل و ... تشکیل شده است و قادر است این ظروف را بدون تغییر رنگ، شکل، ایجاد خش و ... شستشو دهد. از ویژگی های مهم قرص پریل این است که در مقایسه با سایر قرص ها، قابلیت استفاده برای انواع ظرف های حساس را دارد. 
 
 

خرید مستقیم از وارد کننده، به صرفه و سریع

یکی از توصیه هایی که در مورد انواع خرید از جمله خرید قرص ماشین ظرفشویی می شود، این است که این خرید را از فروشگاه ‌های معتبر و مطمئن انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که می توانید خرید قرص ماشین ظرفشویی پریل و یا انواع دیگر قرص را از فروشگاه اینترنتی ارس خرید انجام دهید. این فروشگاه معتبر محصولات اصلی و دارای ضمانت اصالت را به همه مشتریان عزیز عرضه می ‌کند و تخفیف‌ های ویژه ای را بر روی محصولات خود ارائه می ‌دهد.
از مزایای دیگر این سایت، خرید مستقیم از مناطق آزاد تجاری و وارد کننده ها می باشد که باعث می شود محصولات آن با حذف واسطه ها، با نازلترین قیمت و مقرون به صرفه به دست مشتریان گرامی برسد. شما می توانید برای خرید و قیمت قرص ماشین ظرفشویی از سایت ارس خرید به این سایت مراجعه کنید و قرص پریل را که در بسته ‌بندی ‌های مختلف در این سایت موجود است، تهیه کنید. قیمت قرص ‌های ماشین ظرفشویی بسته به تعداد آن ها در بسته مشخص می ‌شود. به طور کلی، هرچه تعداد قرص ‌های بسته بیشتر باشد، قیمت بالاتر می رود.

کد مطلب: 204039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *