۰
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۳

کاسه کوزه ها سر موسوی شکست

سرمربی استقلال اعتقاد دارد بی‌دقتی ایمان موسوی سه امتیاز این دیدار را از چنگ استقلال درآورد.
ایسنا: امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل ملوان و استقلال در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری گفت: ابتدا به خانواده حسین اغماض، بوکسور انزلی و قهرمان ایران و آسیا تسلیت عرض می‌کنم. از سویی دیگر از شما خبرنگاران نیز بابت عدم حضورم در روز گذشته معذرت می‌خواهم چرا که من دیروز زیر سرم بودم و حتی ماشین شخصی گرفتم تا از رامسر به انزلی بیایم.
قلعه‌نویی در ادامه در رابطه با بازی گفت:‌ این دیدار مسابقه‌ی خوبی بود و از سرعت بالایی برخوردار بود. در اکثر دقایق این بازی تیم ملوان مالکیت توپ را در اختیار داشت و از تیم ما بهتر بود. ولی در ایجاد موقعیت تیم ما از موقعیت‌های بهتری برای گلزنی بهره‌مند بود که متاسفانه آن‌ها را از دست داد. ایمان موسوی دو موقعیت خوب را در این دیدار از دست داد که اگر دقت بیشتری می‌کرد، نتیجه بازی چیزی جز این می‌شد.
سرمربی استقلال ادامه داد: از بازی ملوان هم تعجب می‌کنم. اگر این تیم در مقابل همه تیم‌ها این گونه باشد، مطمئنا جایگاه خوبی را در جدول به دست می‌آورد. وقتی سرمربی تیم ملوان به بازیکن ۱۶ ساله‌ای به نام عزت‌اللهی اعتماد می‌کند این نشان می‌دهد که این تیم از جسارت خوبی برخوردار است. در هر حال این دو امتیاز بیشتر به درد ما می‌خورد تا به کار ملوان بیاید. چرا که تیم ما هم صدر جدول را از دست نداد و هم نشان داد در بازی‌هایی که تحت فشار قرار بگیرد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.
وی در ادامه در رابطه با وضعیت استادیوم انزلی گفت: از مسئولین تربیت بدنی استان تشکر می‌کنم. ولی به نظرم ملوان لیاقت استادیوم بهتری را دارد. استادیومی حداقل ۵۰ هزار نفری. البته از حق نگذریم، زمین این ورزشگاه نسبت به سال قبل بهتر شده و شاید بهتر بود یک غلطک هم بر روی آن می‌انداختند تا شرایطش بهتر شود.
 قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که ترس از محرومیت بازیکنان این تیم در مقابل پرسپولیس باعث بازی احتیاطی توسط تیم او شده است، گفت: ما با همه یاران‌مان به انزلی آمدیم و به هیچ وجه با احتیاط بازی نکردیم و کاملا در این دیدار جنگیدیم. همان احترامی که برای پرسپولیس قائل هستیم برای ملوان هم قائلیم و با تمام نفرات در این دیدار حاضر شدیم و حتی دو بازیکن دو کارته‌مان را هم در این دیدار به میدان فرستادیم و موقعیت‌های خوبی را هم به دست آوردیم. حتی به جباری به خاطر شرایط بدنی خودش و زمین نمی‌خواستم بازی دهم ولی چون برای سه امتیاز آمده بودیم، او را در اواسط کار به میدان فرستادم.
او در ادامه در رابطه با تماشاگران انزلی گفت: اگر واقعیت را بخواهید در بعضی از دقایق بنده را مورد لطف قرار می‌دادند و این از تیمی که قهرمان ایران بوده بعید است و توقع بیشتری از این تیم می‌رود.
سرمربی استقلال در رابطه با تعویض حاتمی نیز گفت: ما تعویض‌هایمان برای سه امتیاز بازی بود و اگر تک به تک ما گل می‌شد، شرایط این بازی حتما عوض می‌شد. در رابطه با حاتمی هم چون یک کارت داشت، احساس کردیم کمی عصبی بازی می‌کند و ترس از ۱۰ نفره شدن باعث تعویض او شد.
قلعه‌نویی در ارتباط با داوری این دیدار هم گفت: داوری و تیم داوری در مجموع عملکرد خوبی داشتند و شاید در بعضی از صحنه‌های ۵۰ – ۵۰ می‌توانست به نفع ما سوت بزند. ولی در مجموع از داوری راضی هستم.
در همین هنگام یک خبرنگار از قلعه‌نویی پرسید که آیا قبول دارد یک پنالتی بر روی رافخایی انجام شده و داور آن را اعلام نکرده است؟ قلعه‌نویی در پاسخ به او گفت: صددرصد حرکت رافخایی تمارض بوده است.
در ادامه سرمربی استقلال در رابطه با اینکه آیا استقلال شانس اول قهرمانی است، گفت: چهار تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و همه این تیم‌ها شانس برابری دارند.
در پایان خبرنگاری از قلعه‌نویی در رابطه با مشکلات مالی استقلال پرسید و گفت آیا این درست است که بازیکنان استقلال تا زمانی که چک دریافت نکنند، به میدان نمی‌روند، گفت: به هیچ وجه این حرف درست نیست و بچه‌های استقلال این گونه نیستند. مسئولین هم قول داده‌اند تا مشکلات تیم هرچه سریع‌تر حل شود.
کد مطلب: 20183
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *