۱
۲
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۲

شهرداری دفتر شماره دو خانه موسیقی را تخلیه کرد

شهرداری منطقه ۱۱ تهران دفتر شماره دو خانه موسیقی را به دلیل عدم تمدید قرارداد تخلیه کرده است.
شهرداری منطقه ۱۱ تهران دفتر شماره دو خانه موسیقی را به دلیل عدم تمدید قرارداد تخلیه کرده است.

شهرداری منطقه ۱۱ تهران دفتر شماره دو خانه موسیقی را به دلیل عدم تمدید قرارداد تخلیه کرد. 
حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی با اعلام این خبر به فریادگر افزود: با حضور ۳۰ نفر از عوامل شهرداری منطقه ۱۱ تهران در دفتر شماره دوم خانه موسیقی، آنها اقدام به تخلیه اسباب و اثاثیه این خانه کردند.
وی در ادامه درباره دلیل این اقدام گفت: به دلیل عدم تمدید قرارداد و مالکیت این ملک توسط شهرداری، این اقدام انجام شد. این درحالی است که شهرداری منطقه ۱۱ روز چهارشنبه به خانه موسیقی اعلام کرده بود که این خانه را تخلیه کنند اما فرصت لازم برای بررسی به خانه موسیقی داده نشد. عاطفی در پایان افزود: تخلیه دفتر شماره دوم خانه موسیقی در حالی صورت گرفت که اعضای کانون خوانندگان موسیقی کلاسیک و کانون خوانندگان سنتی جلسه داشتند و اکنون کنار خیابان ایستاده‌اند. این دفتر در خیابان صبای جنوبی، پایین‌تر از بیمارستان مدائن، نبش کوچه ماه، مجتمع آفتاب، طبقه دوم واقع شده است.

کد مطلب: 20149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حمیدرضا کاوه
این هم از شهردار فرهنگ دوست که خیلی از هنرمندان مزد بگیر یاساده لوح فکرمی کنند واقعا چه انسان فرهیخته ای است .
درمهرماه اجازه برگزاری جشن خانه موسیقی دربرج میلاد را کنسل می کند وسپس اهالی خانه موسیقی را آواره می کند .حالا ببینید اگر فردا همین محل خانه موسیقی یکی از ستادهای انتخاباتی مخفیانه شهردار عشق ریاست جمهوریمان در نیامد .بازهم صد رحمت به احمدی نژاد