۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵

انتقاد نماینده چابهار از وزیر صمت

سعیدی در تذکری خطاب به وزیر صمت، بیان کرد: چرا آیین‌نامه واردات خودرو اجرایی نمی‌شود. به ازای هر روز تأخیر خانواده‌ای عزادار می‌شود و مافیای خودرو جولان می‌دهد.
انتقاد نماینده چابهار از وزیر صمت
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: به ازای هر روز تأخیر در اجرای آئین نامه واردات خودرو، خانواده‌ای عزادار می‌شود و مافیای خودرو جولان می‌دهد.

معین الدین سعیدی در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو  از قطع برق در مناطق کشاورزی و گرمسیری و تاثیر آن بر محصولات کشاورزان در کنار مشکلاتی از قبیل تأمین نهاده ها، کود و سوخت انتقاد کرد.وی در تذکری دیگر خطاب به رئیس سازمان شیلات، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت و شستا اظهار کرد: تلاش‌هایی در زمینه محرومیت‌زدایی انجام شده اما آیا اقدامات شما با منابع و حجم محرومیت استان نسبتی دارد؟

سعیدی در تذکری خطاب به وزیر صمت، بیان کرد: چرا آیین‌نامه واردات خودرو اجرایی نمی‌شود. به ازای هر روز تأخیر خانواده‌ای عزادار می‌شود و مافیای خودرو جولان می‌دهد.وی در خصوص کمبود دارو نیز از وزارت بهداشت انتقاد کرد.

این نماینده مجلس در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور نسبت به فیلترینگ فضای مجازی و در عین حال حضور مسوولان در پلتفرم‌های مختلف انتقاد کرد.

کد مطلب: 201040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *