۰
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۲

اقدام موفق مدیرعامل ایران خودرو در بسیج شبکه تامین

اقدام مدیرعامل ایران خودرو در بسیج شبکه تامین و بروزرسانی قراردادها سبب تحقق تیراژ ۹۰۰ هزار دستگاه است
اقدام موفق مدیرعامل ایران خودرو در بسیج شبکه تامین
اقدام مدیرعامل ایران خودرو در بسیج شبکه تامین و بروزرسانی قراردادها سبب تحقق تیراژ ۹۰۰ هزار دستگاه است 
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هدف‌گذاری ایران خودرو مبنی بر تولید 900 هزار دستگاه خودرو برای سال 1402را مناسب ارزیابی کرد و گفت: قطعا انعقاد قراردادهای به هنگام با قطعه‌سازان داخلی در راستای اشتغالزایی و رشد اقتصادی بوده و در تحقق اهداف صنعت خودرو کمک کننده است. 
کمال علیپور خنکداری هدف‌گذاری ایران خودرو مبنی بر تولید 900 هزار دستگاه خودرو برای سال 1402را مناسب ارزیابی کرد و در خصوص اقدام ارزشمند مدیرعامل ایران خودرو در بسیج شبکه تامین از طریق بروزرسانی قراردادها با قطعه‌سازان و انسجام صنعت قطعه‌سازی برای تحقق اهداف صنعت خودرو اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌های دکتر خطیبی بسیار عالی است و قطعا انعقاد قراردادهای به هنگام با قطعه‌سازان داخلی در راستای اشتغالزایی و رشد اقتصادی بوده و در تحقق اهداف صنعت خودرو کمک کننده است. 
وی افزود: بروزرسانی قراردادها یکی از دغدغه‌های قطعه‌سازان است که در جلسات میان نمایندگان مجلس و قطعه‌سازان به این موضوع اشاره می‌شود. نگرانی این بخش از زنجیره تامین می‌بایست مرتفع شود و قطعا اقدام دکتر خطیبی در بروزرسانی قراردادها اقدام بسیار پسندیده‌ای است. 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبا سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر افزایش تولید به همراه ارتقای کیفیت خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت، کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار و کنترل قیمت بازار، از رده خارج‌سازی خودروهای فرسوده به موازات افزایش تولید و دسترسی آسان مردم به خودرو می‌بایست در سیاست‌های اتخاذی از سوی خودروسازان مدنظر قرار گیرد.
کد مطلب: 190107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *