به گزارش
سایپانیوز به نقل از روابط عمومي سايپايدك، سيد محمدرضا موسوي مديرعامل سايپايدك با بيان اين مطلب گفت: در پي فرمايشات مقام معظم رهبري و تاكيد ويژه ايشان بر افزايش كيفيت خودرو و خدمات و دستور 8 بندی ریاست محترم جمهور، با برگزاري نشستهاي عملياتي و راهبردي و تشکیل تیم های ویژه براي افزايش رضايت مشتريان و تأمين به موقع قطعات يدكي، آمار خودروهاي متوقف در نمايندگيها با كاهش مواجه شده و رضايت مشتريان از خدمات نمايندگيها را به دنبال دارد که افزایش همکاری منابع جدید تامین قطعات و جلوگیری از انحصار و محدودیت تامین موید این امر است.
او افزود: بر اساس سياستهاي مديرعامل گروه سايپا و تلاش كاركنان مبني بر بهره گیری از تمام ظرفيتها براي تامين به موقع قطعات و همچنين برنامههاي تدوين شده در سايپايدك به منظور افزايش كيفيت خدمات، ظرفيت پذيرش نمايندگيهاي مجاز افزايش يافته است كه اين امر بيانگر رويكرد مثبت مشتريان به اقدامات سازمان خدمات پس از فروش سايپا است.
موسوي تاكيد كرد: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان در زمینه بازرگانی تعریف کرده و با توجه به هماهنگیهای انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده است.
مديرعامل سايپايدك به کاهش متوسط زمان انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگیها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود تحریم های ظالمانه و محدودیت برای تامین قطعات یدکی خارجی و بحرانی، با ایجاد خط های اعتباری مجزا در جهت تامین به موقع و کاهش زمان انتظار ارسال قطعات اقدام شده و این روند در حال اجرا است.
او تصریح کرد: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، تعامل بهتر با تأمین کنندگان و تأمین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت، موجب کاهش زمان انتظار مشتری در نمایندگیها شده است که بر این اساس شاهد افزایش رضایت بیشتر مشتریان از خدمات پس از فروش هستيم.
موسوی افزود: در راستاي حمايت از توليدات داخلي، تامين قطعات از توليد کنندگان داخلي در اولويت قرار دارد و در اين زمينه اقدامات موثري براي رشد و ارتقاء كيفي قطعات در حال تامين صورت پذيرفته است به نحوي كه قطعات الزاما ميبايست بر اساس استانداردهاي مورد تائيد، تامين شوند.