۰
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۳
کفاشيان:

تا چهارشنبه بلا تکليفيم!

در این نشست به همراه غلامرضا بهروان، علی فتح الله زاده، علیرضا رحیمی و عزیزالله محمدی حضور داشتیم و در خصوص سهمیه باشگاهها و برنامه مسابقات بحث و بررسی شد اما تصمیم مهمی گرفته نشد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از ۴ ساعت بررسی برنامه‌های نمایندگان قرار شد تا چهارشنبه در نشست کمیته مسابقات تصمیم گیری شود.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این نشست به همراه غلامرضا بهروان، علی فتح الله زاده، علیرضا رحیمی و عزیزالله محمدی حضور داشتیم و در خصوص سهمیه باشگاهها و برنامه مسابقات بحث و بررسی شد اما تصمیم مهمی گرفته نشد.
وی افزود: چهارشنبه صبح ساعت ۱۱:۰۰ به وقت محلی در نشست کمیته مسابقات حضور خواهیم داشت تا تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته شود.
وی از برگزاری نشست با رئیس و دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون ژاپن خبر داد و گفت: در نشست‌هایی که به طور جداگانه با جی لانگ-رئیس، الکس سوسی-دبیر کل و رئیس فدراسیون ژاپن برگزار کردم، در خصوص برنامه‌های فدراسیون ایران و فعالیت‌هایی که صورت گرفته بود مواردی را مطرح کردم.
رئیس فدراسیون در پایان در خصوص برد تیم ملی نوجوانان بانوان مقابل هند گفت: تیم‌های پایه هند بسیار قوی هستند و خوشحالم که ملی پوشان توانستند این تیم را شکست دهند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم نتایج خوبی را کسب کنند.
کد مطلب: 14837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *