۰
سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

انتقال هوایی سیلزدگان به مناطق امن

رئیس سازمان اورژانس کشور از انتقال 39 نفر از سیل‌زدگان که در محاصره سیل پلدختر بودند، به مناطق امن از طریق اورژانس هوایی خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور از انتقال 39 نفر از سیل‌زدگان که در محاصره سیل پلدختر بودند، به مناطق امن از طریق اورژانس هوایی خبر داد.
به گزارش ایسنا، پیرحسین کولیوند درباره جزئیات امدادرسانی به سیل‌زدگان و انتقال آنها به مناطق امن در لرستان و شهرستان پلدختر اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز از طریق اورژانس هوایی، ۳۹ نفر را به مناطق امن که سپاه مشخص کرد، منتقل کردیم و عملیات با تمام توان ادامه دارد. سایر نیروهای حاضر نیز همکاری می‌کنند و  مردم را جابجا می‌کنند.
وی افزود: علاوه بر جابجایی افرادی که باید منتقل و به محل امن بروند، امر ارسال دارو، تجهیزات و تیم های پزشکی و بهداشت محیط را نیز در دستور کار داریم و تیم‌های پزشکی و کمک پزشکی به محل اعزام می‌شوند.
رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به اینکه چه تعداد از مردم نیازمند امدادرسانی هستند؟ گفت: تا ظهر تمام کسانی که نیازمند به انتقال باشند را منتقل می‌کنیم. تعداد قابل شمارش نیست و دقیقاً نمی‌دانیم، ولی هرچند نفر باشند را منتقل می‌کنیم.
کولیوند درباره وضعیت جسمانی افراد آسیب دیده گفت: حال آنها که منتقل شدند خوب است و چندان مشکلی ندارند.
رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین از نجات جان ۱۴ نفر در دوازدهم فروردین  و نجات جان ۳۹ نفر در ۸ سورتی پرواز در ۱۳ فروردین تا ساعت ۱۰ در مناطق سیل زده لرستان توسط بالگردهای سازمان اورژانس خبر داد و گفت که عملیات همچنان ادامه دارد.
کد مطلب: 105400
برچسب ها: پلدختر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *