کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راز سکانس‌های جوانی پارسا پیروز فر در سریال در انتهای شب!/فیلم

5 شهريور 1403 ساعت 18:45

راز جوانی پارسا پیروزفر در سکانس‌های فلاش‌بک «در انتهای شب» مشخص شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، در قسمت‌های پایانی سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده، با سکانس‌های فلاش‌بکی از اوایل رابطه بهنام و ماهرخ روبه‌رو بودیم. در این سکانس‌ها هردو آنها جوانتر از آنچه هستند دیده می‌شدند. واکنش‌ها به گریم جوانی پارسا پیروزفر بسیار زیاد بود. عده‌ای این تصویر را کنار تصویر او در سریال «در پناه تو» قرار داده و نتیجه گرفته بودند که پیروزفر بعد از سی سال هنوز هیچ تغییری نکرده است. حالا اما راز اصلی ماجرای این تغییر چهره فاش شده و طبق اطلاعاتی که منتشر شده، علاوه بر گریم، پای هوش مصنوعی هم در جوان شدن این چهره درمیان است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مجله فیلم‌امروز در مطلبی که به تازگی منتشر کرده به سریال «در انتهای شب» پرداخته و در بخشی هم از راز تغییر چهره و جوانتر شدن پارسا پیروزفر در سکانس‌های فلاش‌بک پرده برداشته است.

در این مطلب درباره چگونگی تغییر چهره پیروزفر اینطور نوشته شده: «طبق معمول در چنین مواردی، تراشیده شدن ریش جوگندمی و کوتاه شدن و رنگ کردن موی پیروزفر و استفاده از سایر ترفندهای مرسوم جوان‌ساز گریم در این تغییر چهره نقش داشته اما در واقع شاید برای اولین بار در سینما و صنعت سرگرمی ایران، در این مورد از هوش مصنوعی هم در ترکیب با گریم، برای جوان کردن چهره بازیگر استفاده شده است.»

دانلود


کد مطلب: 222004

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/video/222004/راز-سکانس-های-جوانی-پارسا-پیروز-فر-سریال-انتهای-شب-فیلم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir