کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«مردم سالاری» از واکنش‌ها به علمیات شکست خورده رژیم صهیونیستی گزارش می‌دهد

احیای غرور ملی

6 آبان 1403 ساعت 0:55

پس از اقدامات ایذایی و خلاف قوانین بین المللی رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز نظامی ایران، این اقدام با واکنش های داخلی و خارجی مواجه شد.


گروه سیاسی: پس از اقدامات ایذایی و خلاف قوانین بین المللی رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز نظامی ایران، این اقدام با واکنش های داخلی و خارجی مواجه شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،در اولین واکنش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در اطلاعیه ای آورده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، باوجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است. در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال کرده و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه نکنند.
در ادامه نیز ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه ای از شهادت دو تن از حافظان حریم آسمان خبر داد و نوشت:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از حریم امنیت ایران زمین و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع ایران دو تن از رزمندگان خود را در شب گذشته حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی فدا نمود.
ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد سرگرد جهان‌دیده و استوار شاهرخی‌فر در حمله رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند.
همچنین ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه دیگری اعلام کرد: شهیدان «سرگرد سجاد منصوری» و «استوار مهدی نقوی» دو نفر دیگر از کارکنان ارتش که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی، مجروح شده بودند، عصر امروز آسمانی شدند و به یاران شهیدشان پیوستند.
محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور هم با انتشار تصویری از پرچم ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند.
محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اقدام اخیر رژیم اسرائیل نوشت: تعدی رژیم صهیونیستی به ایران بیش از آن که قدرت‌نمایی باشد، حکایت از ترس و فرار آن‌ها داشت‌.


کد مطلب: 225510

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/225510/احیای-غرور-ملی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir