کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین هتل‌ های کیش از نظر ایرانیان

7 تير 1402 ساعت 16:20

اگر قصد سفر به کیش را دارید، بابت محل اقامت خود چندان نگران نباشید. در جزیره بیش از 50 هتل متنوع مشغول خدمت‌رسانی به مسافران هستند.


بهترین هتل‌ های کیش از نظر ایرانیان

اگر قصد سفر به کیش را دارید، بابت محل اقامت خود چندان نگران نباشید. در جزیره بیش از 50 هتل متنوع مشغول خدمت‌رسانی به مسافران هستند. هرکدام از هتل‌های کیش مانند هتل داریوش، مارینا پارک، شایان و ... دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که می‌توانید پس از آشنایی با آن‌ها، گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای اطلاع از هتل کیش کلیک کنید.

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می‌شود. معماری منحصربه‌فرد این هتل با الهام از تخت جمشید، زیبایی باشکوهی به این مجموعه داده است.
امکانات هتل داریوش در نوع خود بی‌نظیر هستند. دو رستوران که یکی با نام آپادانا در قسمت مرکزی طبقه همکف ساختمان قرار دارد و دیگری رستوران هتل پاسارگاد در انتهای راهروی همان طبقه دایر است. این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می‌کنند. لذت طعم غذای بی‌نظیر در بین ستون‌ها و دیواره‌های تخت جمشید برای مسافران تجربه‌ای تکرار نشدنی است. برای اطلاع از هتل کیش کلیک کنید.  

هتل شایان کیش

از دیگر هتل‌های معروف جزیره کیش، هتل پنج ستاره شایان است که با 193 واحد اقامتی در زمینی به مساحت 55000 متر مربع قرار دارد. این مجموعه در میدان ساحل کیش جای گرفته است و فاصله آن با مجتمع‌های تجاری مهم و بهترین مکان‌های دیدنی جزیره، بسیار کم است. از هتل شایان تا اسکله تفریحی کیش تنها چند قدم فاصله است. برای رزرو هتل شایان کلیک کنید.

هتل ترنج کیش

هتل دریایی 5 ستاره ترنج در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است و به موقعیت منحصر به فرد، طراحی خاص، امکانات و خدمات باکیفیت شهرت دارد. امکانات این هتل شامل کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ روی آب با کف شیشه‌ای، سالن آبگرم، سالن بدن‌سازی، خانه بازی کودکان، مزون، سالن بیلیارد و ... است. هتل ترنج را می‌توان یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های کیش دانست.

هتل ویدا کیش

از هتل‌های مورد تایید مسافران ایرانی، هتل 5 ستاره ویدا است که در فروردین 1395 افتتاح شد. این هتل 9 طبقه با 145 اتاق و رستورانی در طبقه همکف، خدمات باکیفیتی را به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد. هتل ویدا به دلیل قرار گرفتن در بلوار موج، دسترسی مناسبی به پردیس بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف و سایر نقاط جزیره دارد. فاصله این هتل تا ساحل نیز تنها 1.5 کیلومتر است. برای اطلاع از هتل کیش کلیک کنید.

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در نوار گردشگری جزیره واقع شده است. معماری جالب این هتل باعث شده است که بیشتر اتاق‌های آن منظره‌ای رو به آب‌های نیلگون خلیج فارس داشته باشند. این مجموعه برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند، به دلیل سالن بازی کودکان، انتخاب خوبی است. از ویژگی‌های بارز هتل شایگان می‌توان به رستوران دریایی شانی اشاره کرد که با گشت‌های دریایی همراه با موسیقی زنده لحظات نابی را برای مسافران ایجاد می‎کند.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش هتلی 4 ستاره است که در بین مسافران بسیار محبوب است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیدنی جزیره به خصوص مراکز خرید دارد. همچنین این مجموعه فاصله کمی با ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش دارد. برخی از اتاق‌های هتل لیلیوم دارای منظره دریا و برخی دیگر دارای منظره‌ای رو به پارک بزرگ شهر هستند.
هتل لیلیوم یکی از هتل‌های هوشمند جزیره است و در تمامی نقاط آن، اینترنت رایگان برقرار است. اتاق‌های آن مجهز به تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و دارای مبلمان مدرن هستند. این هتل دارای یک رستوران ایرانی و یک رستوران فست فود و کافی شاپ است. برای انتخاب هتل لیلیوم،‌ داریوش و همچنین برای رزرو هتل شایان اینجا را کلیک کنید. 

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس واقع شده است. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل دارای طراحی داخلی زیبا، چیدمانی شیک و امکانات رفاهی کامل است. با رزرو هتل مارینا پارک در اسنپ تریپ می‌توانید خیال خود را از بابت محل اقامت خود در جزیره راحت کنید.  
رستوران لوتوس با استفاده از بهترین سرآشپزها و سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرانسوی، تجربه‌ای دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر علاقه‌مند به صرف غذا در فضای باز و فضای سبز هستید، رستوران باغ گل آماده پذیرایی از شما در محیط دلپذیر هتل مارینا پارک است. برای اطلاع از شرایط هتل مارینا پارک و همچنین برای رزرو هتل شایان اینجا را کلیک کنید. 

 هتل کوروش کیش

هتل 5 ستاره کوروش کیش در سال 1396 افتتاح شد و یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. این مجموعه دارای 16 طبقه و 198 اتاق و سوئیت با امکانات متنوع است. هتل بزرگ کوروش یکی از اولین هتل‌های خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند.
از امکانات هتل کوروش می‌توان به استخر، سونا، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، خشکشویی، جکوزی، پارکینگ، فروشگاه، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس اشاره کرد. با رزرو هتل کوروش، شایگان، شایان و هتل مارینا پارک در اسنپ تریپ می‌توانید وقت خود صرفه‌جویی کنید.

هتل آرامیس پلاس کیش

آرامیس پلاس یکی از جدیدترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید که در سال 1398 افتتاح شد. این هتل 5 ستاره متشکل از 14 طبقه با 171 اتاق مجهز است. برخی از امکانات هتل شامل رستوران بزرگ با ظرفیت 400 نفر همراه موسیقی زنده، کافی شاپ 24 ساعته، سالن آبگرم مجهز، مجموعه ورزشی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اینترنت پرسرعت رایگان و ... می‌شوند. هتل آرامیس دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید کیش و سواحل خلیج فارس دارد.

جمع‌بندی

اگر برای اولین بار قصد سفر به کیش را دارید یا می‌خواهید تجربه بهتری از سفر به کیش داشته باشید، می‌توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید. تمامی هتل‌های جزیره مانند هتل مارینا پارک در اسنپ تریپ لیست شده‌اند تا پس از مقایسه شرایط آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
 
 


کد مطلب: 198250

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/198250/بهترین-هتل-های-کیش-نظر-ایرانیان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir