کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه های قبل از عمل جراحی بینی

3 ارديبهشت 1402 ساعت 14:18

اگر در حال آماده شدن برای جراحی بینی هستید، ممکن است در مورد نحوه آماده شدن برای این عمل سوالاتی داشته باشید. در حالی که جراح و پزشک شما باید بیشتر اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند، ما در این مقاله قصد داریم در مورد توصیه های قبل از جراحی بینی صحبت می کنیم.


توصیه های قبل از عمل جراحی بینی

اگر در حال آماده شدن برای جراحی بینی هستید، ممکن است در مورد نحوه آماده شدن برای این عمل سوالاتی داشته باشید. در حالی که جراح و پزشک شما باید بیشتر اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند، ما در این مقاله قصد داریم در مورد توصیه های قبل از جراحی بینی صحبت می کنیم.
در حالی که تیم جراحان ما بخشی از آماده سازی این عمل را انجام می دهند تا بتوانند نتیجه جراحی بینی شما را آسان تر پیش بینی کنند، کارهایی وجود دارد که شما نیز می توانید انجام دهید.
اگرچه کار روی بینی شما انجام می شود، متوجه خواهید شد که بقیه بدن شما نیز ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد پس بهتر است قبل از عمل جراحی خود را برای این کارها آماده کنید.

قبل از جراحی بینی از چه کارهایی باید اجتناب کرد؟

ضروری است که سلامت و تندرستی خود را خوب نگه دارید، چرا که به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روند بهبودی بیش از حد نیاز طول نمی کشد.
در این بخش می خواهیم روی تمام کارهایی که بیماران باید از انجام آن ها اجتناب کنند تمرکز کنیم: الکل، نه تنها آب بدن شما را کم می کند، بلکه قدرت سیستم ایمنی شما را نیز کاهش می دهد و به طور کلی بهبودی شما را مختل می کند. اگر قصد دارید جراحی بینی شما با موفقیت تمام شود، باید حداقل یک هفته قبل و در طول دوره نقاهت خود از کشیدن سیگار خودداری کنید. آسپرین و داروهایی مانند کومادین دارای خواص رقیق کنندگی خون هستند که بهتر است قبل و بعد از جراحی از آنها اجتناب شود. این داروها، ممکن است مدت زمانی را که باید برای بهبودی صرف کنید افزایش دهد. حداقل چهار روز قبل از عمل جراحی بینی، توصیه می شود از استفاده از هرگونه کرم موضعی روی صورت خودداری کنید. از هر چیزی که شامل اسید سالیسیلیک باشد، خودداری کنید. از مرطوب کننده ها و پاک کننده های ساده به جای آن استفاده کنید. این قانون هم قبل و هم بعد از جراحی بینی صدق می کند، زیرا اشعه ماوراء بنفش می تواند به پوست شما آسیب برساند و باعث مشکلات درمانی شود. باید مطمئن شوید که حداقل 8 ساعت قبل از جراحی یا بعد از نیمه شب قبل از جراحی بینی خود چیزی نخورید یا ننوشید.
اگر بینی استخوانی دارید و قصد انجام عمل زیبایی بینی،  برای آشنایی با روند انجام عمل توسط دکتر ایزدپناه به سایت ایشان مراجعه نمایید.

روز قبل از عمل بینی چه می توان خورد؟

ایده خوبی است که میزان پروتئین مصرفی خود را روز قبل از عمل بینی افزایش دهید.
غذاهای غنی از پروتئین زیر را می توانید مصرف کنید: نه فقط یک روز قبل، بلکه برای حدود سه هفته قبل از انجام جراحی زیبایی بینی باید مصرف مواد غذایی بالا را افزایش دهید.
پروتئین ممکن است به تسریع دوره بهبودی شما کمک کند تا به شما در غلبه بر هر آسیبی که در طول این فرآیند تجربه کرده اید کمک کند. هرچه قبل از جراحی رژیم غذایی سالم تری داشته باشید، بهتر است.
توصیه های قبل از عمل جراحی بینی

سایر توصیه های قبل از عمل جراحی بینی کدام است؟

برخی از افراد پس از یک عمل زیبایی یا عوامل دیگری مانند تصادف ممکن است نیاز به جراحی ترمیمی بینی داشته باشند، اگر شما هم جز این دسته افراد هستید میتوانید برای آشنایی با نحوه انجام این عمل به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.
مقداری غذا از پیش بپزید
ممکن است در تهیه وعده ‌های غذایی در چند هفته اول بعد از عمل مشکل داشته باشید، بنابراین قبل از انجام جراحی زیبایی بینی، ممکن است نیاز باشد مقداری غذا را از قبل بپزید و فریز کنید. از آنجایی که باز و بسته کردن دهان برای شما دردناک است، بهتر است از غذاهای نرم استفاده کنید که نیازی به جویدن زیاد نداشته باشد.

نکاتی برای یک جراحی بینی موفق

این نکات همیشه به شما کمک می کند تا نتایج رضایت بخشی و جراحی بینی موفقی داشته باشید. بیایید آن ها را بشناسیم! مهمترین مورد در خصوص انجام یک جراحی بینی کامل، پزشک است. شما باید فردی را پیدا کنید که در جراحی بینی تجربه داشته باشد. جراحی بینی نیاز به آموزش و تجربه خاصی دارد. با این حال، باید مراقب باشید که پزشک برای جراحی های بینی موفق شناخته شده است.
فراموش نکنید که انواع جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی باید با ظرافت و دقت انجام شود تا نتیجه حاصل از آن طبیعی و مطلوب باشد. اگر قصد انجام هر کدام از جراحی های فوق را دارید، کار را به کاردان بسپارید. دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی یکی از بهترین‌ها در ایران می‌باشند. قبل از انجام جراحی بینی، باید در مورد خطرات جراحی، روش جراحی و غیره تحقیق کنید. این امر به شما کمک می کند تا احتیاط کنید و می توانید تصمیم خوبی بگیرید که آیا جراحی بینی انجام دهید یا خیر. موفقیت جراحی بینی تا حد زیادی به رعایت احتیاطات در دوره پس از جراحی بستگی دارد. بسیاری از مردم اغلب توصیه های پزشک خود را نادیده می گیرند و به دلیل نتایج فراتر از انتظارشان ناامید می شوند. در واقع، برای هر نوع جراحی بینی که انجام می دهید، باید همیشه مراقب باشید که اثر آن در طولانی مدت حفظ شود.جراحی بینی با گزینه های مختلفی همراه است. برخی از آن برای کاهش اندازه بینی استفاده می کنند که به آن رینوپلاستی کاهشی می گویند. شما باید قبل از مراجعه به هر جراح بینی نیازهای خاص خود را تعیین کنید.
دکتر کامبیز ایزدپناه متخصص جراحی زیبایی پلاستیک
سخن پایانی
کارهای زیادی وجود دارد که بیمار می تواند قبل از جراحی انجام دهد تا برای عمل بینی خود آماده شود. اگر نگرانی یا شرایط خاصی دارید که می خواهید در مورد آن صحبت کنید، این سوال باید توسط جراحان پلاستیک شما برطرف شود.
اگر میخواهید زیبایی را به خود هدیه دهید این کار را به دکتر ایزدپناه بسپارید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر ایزدپناه به نشانی drkambiz-izadpanah.com  مراجعه کنید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام دکترکامبیز ایزد پناه سری بزنید.
 
 


کد مطلب: 194366

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/194366/توصیه-های-قبل-عمل-جراحی-بینی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir