کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای قد بلند شدن چه کار هایی انجام دهیم؟

8 شهريور 1401 ساعت 16:16

اگر به دنبال روش های افزایش قد هستید و نمی دانید که چه کارهایی باید انجام دهید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای قد بلند شدن چه کارهایی باید انجام دهیم؟ جواب این سوال بستگی به شما دارد که بزرگسال هستید یا هنوز در سن رشد قرار دارید. حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا تمامی روش های ورزشی، پزشکی و ذهنی برای افزایش قد را متناسب با سن خود بدست آورید.


چرا به دنبال افزایش قد هستیم؟
اعتماد به نفس و داشتن سلامت ذهنی نسبت به بدن خود باعث می شود تا حس بهتری نسبت به خود داشته باشید. داشتن قدی بلند یکی از عواملی است که بدن را بهتر و زیباتر می کند. قد بلند باعث می شود خوش استایل تر و خوش لباس تر باشید و همین کافی است تا شما نسبت به بدن خود حس خوبی پیدا کنید. اعتماد به نفس راجع به کار و روابط با دیگران و حضور در اجتماع نیازمند داشتن حس خوب نسبت به بدن خود است. امروزه بسیاری از نوجوانان در سنین رشد نمی توانند به قد مناسبی برسند که دلایل زیادی دارد ولی اصل مطلب این است که کمبود رشد باعث می شود تا به استایل مورد نظر خود دست پیدا نکنید و همین کافی است تا همیشه راجع به خود اضطراب داشته باشید. همچنین بسیاری از بزرگسالان که از سن رشد خارج شده اند قد مناسبی ندارند و فکر می کنند که دیگر راهی برای افزایش قد وجود ندارد اما اینگونه نیست و در ادامه به شما روش های افزایش قد هم برای نوجوانان و هم برای بزرگسالان را معرفی می کنیم. این روش ها از وب سایت وان قد جمع آوری شده اند.
افزایش قد در بزرگسالان
اکثر کسانی که به دنبال افزایش قد هستند افراد بزرگسال هستند چون از سن رشد خارج شده اند و مطمئن هستند که دیگر مانند گذشته نمی توانند افزایش قد داشته باشند. افزایش قد در بزرگسالان با کودکان متفاوت است و روش های بهتر و مطمئن تری دارد. بزرگسالان به دلیل اینکه به صورت مداوم در اجتماع حضور دارند و با دیگران رابطه های عاطفی و دوستانه برقرار می کنند نیاز دارند که از استایل خوب و زیبایی برخوردار باشند تا اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خود داشته باشند. داشتن قد بلند یکی از لازمه های استایل خوب است پس تا دیر نشده باید برای افزایش قد اقدام کنید. بهترین روش افزایش قد در بزرگسالان متد گرو تالر داینامیک است که روی افرادی که از سن رشد عبور کرده اند به صورت قطعی تاثیر می گذارد و باعث افزایش قد آنها می شود. متد گرو تالر داینامیک متشکل از ورزش های کششی است که روی ستون فقرات تاثیر می گذارند و باعث افزایش قد می شوند و شما با مراجعه به وب سایت وان قد می توانید اطلاعات بیشتری راجع به این متد تاثیر گذار بدست آورید.
بهبود بخشیدن به روند افزایش قد در نوجوانان و کودکان
افزایش قد در کودکان و نوجوانان نسبت به بزرگسالان کمی متفاوت است زیرا هنوز هورمون های رشد فعال دارند. شما هیچوقت مطمئن نیستید که مشکلی در افزایش قد دارید مگر تا زمانی که از سن رشد خارج می شوید و متوجه می شوید که افزایش قد خوبی نداشته اید پس بهتر است در زمانی که در سن رشد قرار دارید به افزایش قد خود کمک کنید تا مطمئن باشید. افزایش قد در کودکان و نوجوانان به دلیل اینکه صفحات رشد فعال دارند بسیار ساده تر است و به آسانی انجام می گیرد. در ادامه مطلب برای شما چندین عامل تاثیر گذار که از وب سایت وان قد جمع آوری شده را معرفی می کنیم تا به رشد قدی خود کمک کنید.
1. ورزش های کششی

هر کودک و نوجوان باید به دنبال یک ورزش باشد که آن را برای سلامتی، تفریح و به صورت حرفه ای انجام دهد. بهترین ورزش هایی که برای افزایش قد مناسب هستند و باعث می شوند که هورمون ها و صفحات رشد شما بهتر عمل کنند والیبال و بسکتبال و شنا هستند. والیبال به دلیل اینکه حرکات کششی زیادی دارد و باعث می شود که در طول مسابقه پرش های زیادی انجام دهید که منجر به کشیده شدن استخوان های شما می شود. بسکتبال و شنا هم همانند والیبال ورزش های کششی هستند که روی استخوان ها تاثیر مستقیم دارند پس بهتر است هم برای کمک به افزایش قد خود و هم برای سلامتی مشغول به انجام یکی از این ورزش ها به صورت حرفه ای شوید.
2. تغذیه مناسب و مقوی
بدن بدون داشتن تغذیه مناسب به هیچ عنوان رشد نمی کند و یکی از دلایل اصلی که بسیاری از نوجوانان امروزی علی‌رغم داشتن ژن قدی خوب، رشد مناسبی ندارند عدم خوراک روزانه مناسب است. شما برای افزایش قد نیاز به کلسیم، روی و ویتامین a و d دارید پس حتما در خوراک روزانه خود این موارد را تامین کنید.
منبع: سایت افزایش قد وان قد


کد مطلب: 173117

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/173117/قد-بلند-شدن-کار-هایی-انجام-دهیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir