کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئال مادرید، کهکشانی نزدیک به سیاهچاله

12 بهمن 1399 ساعت 17:10

رئال مادرید مقابل لوانته شکست خورد تا فصل پر فراز و نشیبش کماکان ادامه پیدا کند. کهکشانی‌ها با اخراج میلیتائو در دقیقه هشتم، کارشان سخت شد اما در ادامه آسنسیو توانست دروازه حریف را باز کند، اما در ادامه دو گل روی غفلت مدافعان دریافت کردند.


رئال مادرید مقابل لوانته شکست خورد تا فصل پر فراز و نشیبش کماکان ادامه پیدا کند. کهکشانی‌ها با اخراج میلیتائو در دقیقه هشتم، کارشان سخت شد اما در ادامه آسنسیو توانست دروازه حریف را باز کند، اما در ادامه دو گل روی غفلت مدافعان دریافت کردند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، رئال در این بازی زیدان را به دلیل ابتلا مجدد به کرونا در اختیار نداشت و دستیارش بتنی، هدایت تیم را بر عهده داشت و والورده، کارواخال، راموس و وازکز نیز مصدوم بودند تا دست مربی بسیار بسته باشد و غفلتی که اودریوزولا زمان گل اول داشت، نشان داد که تکلیف تیم معلوم است.
کهکشانی‌ها در این فصل بازی‌های مهم خود را در لالیگا و لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر گذاشتند و صدر نشین گروهشان در اروپا شدند و در لالیگا در جایگاه دوم قرار دارند. اما در بازی‌ با تیم‌‌های کوچکتر نتوانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند و معمولا   شکست خوردند که شاید بدترین آن، حذف از جام حذفی توسط تیمی بود که فوتبال، حرفه اولشان نبود. رسیدن به آتتیکو مادرید که با کلین شیت‌های اوبلاک و آتش بازی‌های سوارز، صدر را مال خود کرده است؛ کار ممکن اما مشکلی است. رئال از 20 بازی، 40 امتیاز گرفته است و هفت امتیاز با آتتیکو فاصله دارد، آنهم در شرایطی که آتتیکو دو بازی معوقه دارد. مصدومیت‌های راموس و ضعف واضح واران و وازکز در خط دفاع، سبب شده است که تا اینجای کار 18 گل دریات کنند آنهم در حالی که کورتوا در فصل قبل 19 گل دریافت کرده بود. در خط حمله هم تنها امید کماکان بنزما است که 10 گل و 5 پاس گل ثبت کرده است اما هازارد که از زمان حضورش فقط مصدوم بوده است، کار مثبتی نتوانسته انجام دهد و حتی فنرباغچه خواستار امضا قرارداد قرضی با او تا پایان فصل بود، وینسیوس نیز سرعت بالایی دارد اما کمی افت کرده است و در زدن ضربات آخر هم هیچگاه موفق نبوده است، آسنسیو هم نتوانسته به فرم پیش از مصدمیت برگردد تا کار زیدان سخت‌تر شود.
اودگارد و اودرویوزولا که با اتمام زمان بازی قرضیشان در ابتدا فصل به تیم برگشتند، چیزی جز مصدومیت و کیفیت ضعیف از خود نشان ندادند. اودگارد که اسیر یک مصدومیت قدیمی بود، به صورت قرضی به آرسنال پیوست و اودریوزولا هم با نمایشش به منتقدان زیدان، جواب داد که چرا زیزو او را در ترکیب نمی‌گذارد.
بدهی‌های کلان تیم و اولتیماتوم به آنها در صورت صاف نکردن یک پنجم بدهی تا ماه بعد، حاشیه‌های تیم را بیشتر کرده است آنهم برای شخصی مثل پرز که ثابت بودن طراز مالی از مسائل فنی برایش مهم‌تر است و به این علت رئال بازیکنی جذب نکرد تا کارشان در لیگ قهرمانان نیز سخت شود، آنها باید در شروع دور حذفی به مصاف آتلانتا که شگفتی ساز فصل قبل بود بروند.
آتلانتا در رتبه چهارم سری آ قرار دارد و مهماجمشان لوییس موریل با 11 گل زده، جز برترین گلزنان لیگ است و ژوزف ایلیچ نیز با 5 پاس گل در جدول بهترین پاسورها است. آنها در لیگ 23 گل دریافت کرده و 44 گل به ثمر رسانده‌اند تا حریفی سخت برای هر تیمی باشند.
زیدان با حضور مجددش در رئال، توانست شکوه گذشته را تا حد زیادی برگرداند، اما مدیریت غیر ورزشی پرز؛ باعث بالا رفتن احتمال جدایی راموس و نخریدن بازیکن و تنها فکر کردن به مسائل مالی است، تا پادشاه فوتبال در وضعیت بغرنجی قرار گیرد و صحبت از آوردن ناگلزمن یا الگری به این تیم شود. تنها امید طرفداران رئال، انتخابات بعدی تیم است تا شاهد حضور مدیری باشند که آنها را درک کند.
سید مهدی داودی


کد مطلب: 144158

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/144158/رئال-مادرید-کهکشانی-نزدیک-سیاهچاله

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir