۱
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶

درجه اهمیت اتفاقات را چگونه تشخیص میدهند!؟

گاهی برخی اتفاقات با هم رخ می دهند اما درجه اهمیت آن ها در برخی رسانه ها در شرایط گوناگون فرق می کند! به عنوان مثال یک وقت می بینی ماجرای خوشحالی بعد از گل دو بازیکن مهمتر از اختلاس سه هزارمیلیاردی است؛ تاجایی که تلویزیون برایش گفت وگوی ویژه خبری ترتیب می دهد، روزنامه ها یک هفته تمام به آن می پردازند، ازمراجع استفتا می کنند و مجلس هم طبق معمول ورود می کند.
یا ناکارآمدی هشت ساله ی یک حزب سیاسی به یک جریان انحرافی نسبت داده می شود؛ جریانی که تا دو روز پیش خبری از آن نبود و درست دم انتخابات سروکله اش پیدا شد و به اصطلاح کارشناسان تلویزیون و روزنامه ها هم کشف می کنند که ریشه تمام بدبختی ها زیر سر این جریان است.
یا در یک روزنامه منتقد به وضعیت بد اقتصادی را به بهانه چاپ یک کاریکاتور تخته می کنند و صداوسیما هم روی آن مانور تبلیغاتی می رود بدون توجه به آنکه با این کار تعدادی بی گناه بیکارشده اند و از آن سو سکه و دلار و تورم و بیکاری همچنان می تازند.
یا تلویزیون یک کشور اسلامی حدیث پیامبر اسلام را به سخره می گیرد اما صدایش را درنمی آورند و نهایتش می گویند اشتباه لپی بوده ولی فیلم چند غیرمسلمان نادان، موهن است و باید محکوم شود و راهپیمایی به راه بیفتد.
حجت از بینندگان سایت

کد مطلب: 8572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *