کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهم فعالیت ستادهای انتخاباتی در روزهای اخیر

محمدحسین روانبخش

6 ارديبهشت 1396 ساعت 19:55


ستاد محمدباقر قالیباف بعد از پخش آهنگ «رای مامان و بابا ، قالیباف » که واقعا تاثیر شگرفی روی کودکان گروه سنی «الف» (پیش از دبستان و سالهای اول دبستان) داشت ، هیچ فعالیت قابل توجهی نداشته است و هنوز در خلسه تولید آن آهنگ بسر می برد . قالیباف ، خودش هم از شهرداری مرخصی گرفته تا به کارهای تبلیغاتی برسد اما در حال استراحت مطلق است ؛ او ظرف هفته های اخیر چند تا وعده خیلی گنده داده دیگه ، هر کی دیگه بود کمرش می شکست با این همه کار ؛ آدم است دیگر ، گاز انبر که نیست!
ستاد ابراهیم رئیسی خیلی کار دارد ؛ بروبچ ناغافل می آیند پای صحبت رئیس می نشینند و برای آنها کار درست می کنند ؛ از بس که رئیس دوست داشتنی است . مثلا سعید مرتضوی خودش پا شده آمده سخنرانی رئیسی ، باید اینها برای مردم تبیین شود که ابراهیم رئیسی کسی را همراه خودش نمی آورد ؛ فوق فوقش در ماشینش هفت - هشت تا عکاس و خبرنگار هستند که آنها هم به طور خودجوش و هماهنگ نشده عکس می گیرند و قیافه شان اصلا شبیه به سعید مرتضوی نیست . همین مانده بود که کهریزک به مشکلات رئیس اضافه شود دیگر !
ستاد حسن روحانی کل انرژی اش را گذاشته روی خنثی کردن بازی های رسانه قابلمه فروش ! چه می شود کرد ؛ این روزها آن رسانه کار اصلی اش را که قابلمه فروشی است ، رها کرده و به عنوان هفتمین نامزد انتخابات وارد بازیهای تبلیغاتی شده است . یکی نیست بگه الان مردم باید از کجا قابلمه بخرند ؛ چرا از وظیفه اصلی تان غفلت می کنید و در عرصه ای وارد می شوید که جولانگاه شما نیست ؛ الان ستاد روحانی مگس کش از کجا بیاورد؟!
اسحاق جهانگیری ستاد ندارد ! الان همه دلواپسی بعضی ها این است که چرا جهانگیری ستاد ندارد؟! این کارها در شان مردم کشور ما نیست ! اگر ستاد داشت ، باز هم دلواپسی بعضی ها این بود که چرا جهانگیری ستاد دارد ، این پولها را از کجا آورده است . کلا آمدن جهانگیری بعضی ها را دلواپس کرده و با همین فرمان پیش برود اینها دلپیچه می گیرند شدید !
درباره ستاد مصطفی هاشمی طبا و مصطفی میرسلیم حرفی نیست ؛ آنها دارند کار خودشان را انجام می دهند!


کد مطلب: 68984

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/note/68984/اهم-فعالیت-ستادهای-انتخاباتی-روزهای-اخیر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir