کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ما 14 نفر را کجا می برید؟

پویان فراستی

22 اسفند 1395 ساعت 18:29

روز گذشته بالاخره طلسم شکسته شد و جبهه مردمی نیروهای انقلاب بعد از گذشت سه هفته از رای گیری خود 14 اسم از بین سه هزار رای انتخاب کردند.


روز گذشته بالاخره طلسم شکسته شد و جبهه مردمی نیروهای انقلاب بعد از گذشت سه هفته از رای گیری خود 14 اسم از بین سه هزار رای انتخاب کردند. به گفته منابع آگاه شمارش آرا همان شب رای گیری تمام شد اما از آن جایی که تمام سه هزار نفر به خودشان رای داده بودند اعضای این جبهه در طول این سه هفته در حال چانه زنی از پایین با اعضا بوده است که اعضا بی خیال کاندیداتوری بشوند و شوق خدمت خود را خاموش کنند. در نهایت بعد از گذشت سه هفته 2986 شوق خدمت خوابید و 14 شوق به مرحله نهایی راه پیدا کردند. حالا این که قبلا 6 نفر از این 14 نفر گفته بودند امکان ندارد کاندید بشوند را کاری ندارم روی سخن من با محسن رضایی میرقائد عزیز است که گفته: «من به عنوان مهمان برای شرکت در همایش جبهه مردمی دعوت شدم و به همراه آیت‌الله موحدی کرمانی به این همایش رفتیم.» بنا بر این گفته چند سناریو احتمالی برای کاندیداتوری میرقائد وجود دارد:
سناریوی اول
روز داخلی/ همایش جمنا
2999 نفر در حال نوشتن نام بر روی برگه ها هستند که محسن رضایی وارد می شود. اسامی 13 نفر به عنوان منتخب خوانده می شود همان لحظه محسن رضایی به روی سن می رود می گوید: ما 14 نفر را کجا می برید؟
سناریوی دوم
از آنجایی که سناریوی دوم سانسور می شود با ذکر یک خاطره بحث را به پایان می برم. بنده یک عمویی دارم که جزو جاذبه های تفریحی فامیل است. این بزرگوار هر سری که به عروسی دعوت می شود می گوید «تنها با این شرط می آیم که حرکات موزون از من نخواهید» اما نشان به آن نشان که از زمان شروع مراسم تا زمان شام وسط در حال حرکات موزون است و حتی با خواهش داماد هم بیخیال نمی شود.


کد مطلب: 67530

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/note/67530/14-نفر-کجا-می-برید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir