کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبات، رمز موفقیت استقلال و پرسپولیس

17 اسفند 1395 ساعت 18:48

قرمزها شوخی‌شوخی امتیاز می‌گیرند، جدی‌جدی قهرمان می‌شوند! تیم پرسپولیس در این فصل از نظم و قدرت خوبی برخوردار است و عملکرد و یکدستی این تیم تحسین علاقمندان به فوتبال را برانگیخته است.


قرمزها شوخی‌شوخی امتیاز می‌گیرند، جدی‌جدی قهرمان می‌شوند! تیم پرسپولیس در این فصل از نظم و قدرت خوبی برخوردار است و عملکرد و یکدستی این تیم تحسین علاقمندان به فوتبال را برانگیخته است. این تیم با اندکی تقویت و جذب یکی، دو مهره بین‌المللی حالا توانایی آن را دارد که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و حتی با قهرمانی چشم کارشناسان فوتبال قاره پهناور را خیره سازد. با این حال ‌جای تعجب است که برخی مسوولان درداخل، کاری به این تیم ندارند و نمی‌خواهند به بهانه خصوصی‌سازی حرکتی نو از خود نشان دهند!
چرا مسوولان به طاهری فرصت داده‌اند تا همچنان در این باشگاه مدیریت کند و حالا پس از شناختن جزئیات باشگاهداری او را برکنار نمی‌کنند؟! چه عجب دولت هم به این تیم پرطرفدار کاری ندارد و با اینکه موسم انتخابات هم در پیش است خبری از مدیرعامل جدید سیاسی برای پرسپولیس نیست؟! هواداران بی‌شمار پرسپولیس به خاطر همین مسائل باید هر روز اسپند دود کنند تا همچنان هیچکس به برانکو هم کاری نداشته باشد و برای او رقیب پیدا نشود. واقعا جای تعجب دارد که دلالان هم کمی آرام گرفته‌اند و برای یک فصل هم که شده بی‌خیال این تیم شده‌اند و کاری به شکایت بازی و انگولک فیفا برای اعمال جریمه یا کسر 6 امتیاز و... ندارند.
یعنی می‌شود در تیم‌های ما هم آرامش و ثبات مدیریتی حاکم شود و برخی مسوولان نخواهند برای خدمت! آستین بالا بزنند و برخی را اخراج کنند و خود برای انجام وظیفه و خدمت به ورزش و فوتبال کشور جلو بیایند؟!
اکنون از یک هوادار 10 ساله هم بپرسی می‌فهمد مشکل اساسی و ریشه‌ای باشگاه‌هایی چون استقلال یا پرسپولیس چیست. باشگاه‌هایی که ظرفیت یا توانمندی زیادی دارند اما هر فصل دچار انقلاب و زلزله می‌شوند و آرامش و ثبات آنها از بین می‌رود.
تجربه ثابت کرده یک مدیر ضعیف هم در این باشگاه‌ها با داشتن فرصت و ثبات می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند چه رسد که آقایان یک مدیر کاربلد و با برنامه را برای مدت پنج یا ده سال راس این تیم‌ها بگمارند و واقعا با توجه به این همه نیروی انسانی مستعد و هواداران عاشق خیلی راحت می‌توانیم در آسیا آقایی کنیم اما افسوس که قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم و همیشه خودزنی می‌کنیم. فصل قبل استقلال تیم جوان و یکدستی داشت و حتی به فینال جام حذفی رسید و مدت‌ها صدرنشین لیگ بود اما ناگهان طبق برنامه مظلومی توسط افشارزاده برکنار شد و سپس خود افشارزاده کنار گذاشته شد تا سیدرضا افتخاری هم افتخار جلوس بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال را کسب کند. استقلال با منصوریان و بازیکنان جدیدش هواداران را جان به لب کرد تا بازیکنان بالاخره همدیگر را شناختند و آبی‌پوشان هم جان گرفتند اما همین تیم یکدست و جوان استقلال آیا حداقل دو، سه فصل روی آرامش به خود خواهد دید؟! آیا سیدرضا افتخاری پس از شناخت و فراگیری فوت و فن مدیریت در استقلال فرصت فعالیت خواهد داشت و سوال‌ها و ابهام‌های زیادی که معلوم نیست تا کی بی‌جواب خواهند ماند تا ما همچنان حسرت رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در سر بپرورانیم و با تماشای قهرمانی تیم‌های جدید و بدون پشتوانه اما با برنامه حسرت بخوریم.


کد مطلب: 67423

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/note/67423/ثبات-رمز-موفقیت-استقلال-پرسپولیس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir