۱
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۳

پرسپوليس و استقلال؛ اين همه هياهو براي هيچ!

مرتضي دهرويه
پرسپوليس و استقلال؛ اين همه هياهو براي هيچ!
دو تيم پرسپوليس و استقلال در شهراورد هفتاد و پنجم به نتيجه تساوي صفر بر صفر رسيدند تا نشان دهند اين همه هياهو و مشغله هاي ذهني طرفداران و پردازش مطبوعات و رسانه ها به اين بازي فقط براي هيچ است. البته اين حرف ها براي اين نيست که بازي گلي نداشت بلکه سخن اينجاست بازيکنان و کادر فني ميلياردي هر دو تيم در زمين هيچ برنامه از قبل طراحي شده نداشتند.
در تيم استقلال امير قلعه نويي بهترين مربي ليگ برتر با شيوه سنتي به دنبال سانتر از جناحين به دنبال گل بود که اوج اجرايي شدن اين تفکر آوردن حنيف عمران زاده در خط حمله بود تا اينکه منوچهري قد بلند وارد زمين شد و حنيف به جاي خود برگشت و حتي اين مربي در طول نود دقيقه متوجه نشد که با حضور سيد جلال حسيني و محسن بنگر نمي توان از اين شيوه به گل رسيد در تيم پرسپوليس هم همه نگاه ها به علي کريمي مسن بود که هنوز هم با حرکات پا به توپش بهترين است اين تيم اگر چه نسبت به بازي هاي قبلي اش کمي بهتر بود ولي در مجموع هيچ حرفي براي گفتن نداشت ضمن اينکه معلوم نبود چرا در اين بازي از ايمون زايد استفاده نشد.
در حالي که برخي از بازيکنان حضورشان در زمين بي ثمر و بي فايده بود به هر حال نوع بازي بازيکنان دو تيم بيانگر اين است که فقط هواداران هستند که در اين ميان متضرر مي شوند و با شور و هيجان خود بايد شاهد نمايش ضعيف بازيکنان باشند، فوتباليست هايي که در حد و اندازه يک دهم مبلغ قراردادشان هم نيستند و در پايان هنوز اين نکته هم ما را آزار مي دهد که واقعا حضور يک مربي پرتغالي بر روي نيمکت پرسپوليس در اين شش هفته چه سود و ثمري در نوع تاکتيک پرسپوليس داشته است و واقعا آيا ترکيب تيم را خودش مي چيند؟ که نوع حضور بازيکنان در زمين و جمع هيجده نفره در اين شش بازي خلاف اين موضوع را نشان مي دهد. به هر حال اميدواريم روزي را شاهد باشيم که تمام مهره هاي فوتبالي سر جايشان قرار بگيرند.
کد مطلب: 4234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *