کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پناه بخدا از مستی!

هادی_سروش

14 دی 1401 ساعت 9:10

خواننده گرامی؛ حتما با خبر شدید که در شبکه ای که با پول شما اداره میشود، به چهره ای آشنا اهانت صریح میشود!


این چند جمله را ملاحظه کنید؛
پیامبر رحمت (ص) در آخرین سخنرانی رسمی در مسجد در جمع انبوهی از مسلمین فرمود : به حاکم و والی بعد از خود سفارش میکنم ؛ بزرگترهای جامعه را تکریم کند ...

چهره های نام آشنای عرصه علم و فرهنگ و هنر و ورزش ، بزرگترهای جامعه هستند که دلهای زیادی به سمت وسوی آنان گرایش دارد . 

روا نیست در شبکه ای که باید "ملی" باشد به اسطوره های مورد احترام ایران و ایرانیان که در عرصه ورزش و در عرصه دستگیری از نیازمندان ، افتخارآفرین است ، مورد اهانت قرار گیرد !
‼️زشتیِ "اهانت" وقتی زشت تر جلوه میکند که کسی با ظاهرِ مذهبی روی آنتن رفته و به گزافه گویی مشغول شود و داعیه تطهیر کشور از شهروندان محبوب و نام آشنا را داشته باشد !!

↩️حضرت امیرالمومنین (ع) در خطبه سوم نهج‌البلاغه می‌فرمایند ؛ "بعضی‌ها وقتی به پست و مقامی می‌رسند، مانند شتر گرسنه‌ای که با علف تازه بهاری مواجه شده است، میشوند.. " 
اینجاست که میفرماید : پناه بر خدا از مستی قدرت و ثروت !

فرزندش در دعای هشتم صحیفه سجادیه در این موارد پناه برخدا میبرد :
خدایا! به تو پناه می‌آورم از توفان حرص وتندی و شدّت خشم وچیرگی حسد .. و "خوی هواداریِ لجوجانه" .. یا آنچه که برای ما حق نیست را بخواهیم ، یا بدون آگاهی در امور کارشناسی سخن گوییم. به تو پناه می‌آوریم از این که "راه خیانت به کسی را بپیماییم" ..
اللَّهُمَّ إِنيِّ أَعُوذُ بِكَ مِنْ هَيَجَانِ الْحِرْصِ ، وَ سَوْرَةِ الْغَضَبِ ، وَ غَلَبَةِ الْحَسَدِ ، .. وَ مَلَكَةِ الْحَمِيَّةِ .. نَرُومَ مَا لَيْسَ لَنَا بِحَقٍّ ، أَوْ نَقُولَ فِي الْعِلْمِ بِغَيْرِ عِلْمٍ .. وَ نَعُوذُ بِكَ أَنْ نَنْطَوِيَ عَلَى غِشِّ أَحَدٍ ..

خوب میدانم که شما خیلی خوب میدانید ؛ آنچه میبینیم و میشنویم ذره ای با "دین" ارتباط ندارد.

 


کد مطلب: 185945

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/note/185945/پناه-بخدا-مستی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir