کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدي‌نژاد: جريان خدمتگزاري را تعطيل نمي‌كنيم

خبرگزاری ايسنا , 17 مهر 1391 ساعت 13:24

رييس‌جمهور، خدمتگزاري به مردم و كار عالمانه و خالصانه را اولوبت اول اقدامات استانداران و مسئولان اجرايي كشور دانست و گفت: اگر دشمنان سنگين‌ترين فشارها را هم اعمال كنند، دولت حتي براي يك لحظه جريان خدمتگزاري در جامعه را تعطيل نمي‌كند و حتي سرعت آن را كاهش نخواهد داد.


محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (دوشنبه) در نشست مشترك استانداران و مديران بخش كشاورزي سراسر كشور با قدرداني از خدمات و اقدامات آنها در خدمت به مردم اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران براي خدمت به مردم و استقرار عدالت برپا شده است و بايد مايه دلگرمي، خدمت خالصانه به مردم، رفاه و سعادت جامعه باشد.

وي با بيان اينكه "ميزان ماندگاري سعادت و عزت در جامعه به ميزان مفيد بودن حكومت و مسئولان بستگي دارد"، تصريح كرد : بايد فرهنگ خدمتگزاري را حفظ كنيم و سرعت آن را افزايش دهيم و مراقب باشيم كه با برخي بهانه‌ها به اولويت دست چندم تبديل نشود و همواره به عنوان اولويت اول مورد توجه باشد.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: ماندگاري ما به اين است كه بر ارزشهاي الهي و برپايي عدالت پافشاري كنيم و لحظاتمان را در راه خدمت و تعالي جامعه و مردم صرف كنيم و يادمان باشد، لحظاتي كه از دست مي‌رود قابل بازيابي نيست.

رييس‌جمهور با تاكيد بر ضرورت انسجام، همدلي و مسئوليت‌شناسي همه دستگاه‌ها در قبال مسائل كشور اظهار كرد: اگر دشمنان تمام راه‌هاي مادي را هم به روي يك ملت ببندند، نمي‌توانند آن ملت را به سقوط بكشانند و امروز روزي است كه همه بايد با احساس مسئوليت در صف واحدي براي رفاه مردم و آباداني كشور تلاش كنيم و اميد دشمنان را براي ضربه زدن به ملت به ياس و نااميدي تبديل كنيم و بدون ترديد ملت ايران از اين حوادث و شرايط با عزت و اقتدار عبور خواهند كرد.

وي در بخش ديگري از صحبتهاي خود، ضرورت پيگيري و اتمام طرح‌هاي مهر ماندگار را مورد تاكيد قرار داد و گفت: طرح‌هاي مهر ماندگار از اقدامات مهم و ويژه دولت در سال جاري است و به طور متوازن و با نگاه عادلانه در سراسر كشور توزيع شده است و تمامي امكانات و بودجه لازم هم براي اتمام آنها پيش‌بيني شده كه ضرورت دارد با پيگيري‌هاي مستمر اين طرح‌ها به اتمام برسد تا باري بر دوش دولت‌هاي بعدي نباشد.

رييس‌جمهور همچنين با اشاره به لزوم توجه به كشاورزي و رفع مشكلات موجود در اين بخش اظهار كرد: توجه به كشاورزي نه تنها مي‌تواند نيازهاي كشور را برآورده كند بلكه موجب افزايش اشتغال‌زايي و توزيع عادلانه‌تر ثروت در كشور است. در نتيجه ضرورت دارد با اصلاح شيوه‌هاي آبياري و اقدامات ابتكاري، شرايط رونق هرچه بيشتر بخش كشاورزي كشور را فراهم كرد.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه "كار براي خدا شكست ندارد، حتي اگر همه شياطين امكانات خود را براي ضربه‌زدن به يك ملت بسيج كنند"، استانداران و مديران اجرايي كشور را به داشتن ارتباط عاطفي و صميمانه با مردم توصيه كرد و گفت: مسئولان وظيفه دارند در كنار تلاش براي اقدامات زيربنايي، رسيدگي و رفع مشكلات جزئي مردم بويژه طبقات محروم را در دستور كار خود داشته باشند.


کد مطلب: 9837

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/9837/احمدي-نژاد-جريان-خدمتگزاري-تعطيل-نمي-كنيم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir