کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افضلي‌فرد:

كانديداها برنامه اقتصادي ارائه دهند

خبرگزاری ايسنا , 14 مهر 1391 ساعت 11:46

يك نماينده‌ي اصولگراي مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: هر يك از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري براي حوزه اقتصادي و ثبات آن برنامه داشته باشد، از اقبال بيشتري برخوردار خواهد شد.


مصطفي افضلي‌فرد گفت: طرح بحث‌هاي زودهنگام رياست جمهوري در حال حاضر به صلاح جامعه نيست، اما در عين حال نبايد بيان اين موضوعات را مسدود كرد.

وي ادامه داد: ‌مسئولين در عين حال كه مسائل مربوط به انتخابات رياست جمهوري را مطرح مي‌كنند، بايد در خصوص معيارها، شاخصه‌ها و برنامه‌‌‌هاي كانديداهاي احتمالي اظهارنظر كنند.

سخنگوي كميسيون اصل نود با تاكيد بر اينكه بايد از طرح مباحثي كه به التهاب جامعه دامن مي‌زند پرهيز كرد، گفت: آنچه مسلم است افكار عمومي در خصوص مسائل گراني و تورم، نوسانات بازار سكه و ارز و همچنين نظارت بر بخش‌هاي اقتصادي انتظار اقداماتي جدي، تاثير گذار و تعيين كننده دارند بنابراين كانديداهايي كه بتوانند حوزه‌ي اقتصادي را از ثبات و آرامش برخوردار كرده و نسبت به گراني و تورم برنامه قاطع بازدارنده داشته باشند، اقبال عمومي بيشتري را خواهند داشت.

افضلي‌فرد در ادامه با تاكيد بر توجه به مسائل فرهنگي توسط كانديداهاي احتمالي انتخابات آينده، اظهار كرد: كشور در عين اينكه به ساماندهي و هماهنگي فرهنگي نياز دارد،‌ به اقدامي برنامه‌ريزي شده و ساختاري براي رسيدگي به مصوبات فرهنگي كه لاينحل و مسكوت باقي مانده، نياز دارد.

نماينده‌ي مردم اردبيل در مجلس خاطر نشان كرد: رسيدگي به مطبوعات، صدا و سيما، رسانه‌هاي جمعي و مسائل مربوط به امنيت احتمالي مردم از جمله فاكتورهايي است كه بحث در خصوص آنها مي‌تواند بر سليقه و انتخاب مردم تاثير بگذارد و هر كانديدايي كه بتواند راهكار بهتر و كاربردي پيش روي افكار عمومي دهد، از اقبال بيشتري برخوردار خواهد شد.


کد مطلب: 9426

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/9426/كانديداها-برنامه-اقتصادي-ارائه-دهند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir