کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدرت الله علیخانی:

ديگر میدان‌داری برای اصولگرایان کافی است

6 مرداد 1391 ساعت 21:03

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان برخلاف اصولگرایان که نتوانستند در انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتحاد برسند به یک اتحاد واحد خواهند رسید و برفردی واحد میان خود به اجماع رسیده و با يك كانديدا وارد عرصه خواهند شد.


 قدرت الله علیخانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: تا الان خبر قطعی مبني بر اينکه اصلاح طلبان بخواهند با تکیه بر فردی خاص وارد عرصه انتخابات شوند، وجود ندارد.

وی گفت: اصلاح طلبان در زمینه ورود به انتخابات تا کنون جلساتی برگزار نکرده‌اند. ولی قطع به یقین حضور فعالی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت چرا که از پایگاه خوبی در میان مردم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه میدان داری برای اصولگرایان دیگر کافی است، اظهار داشت: اصلاح طلبان چهره‌های قابل طرح در عرصه که نظام آن‌ها را قبول داشته باشد و بتواند از فیلتر شورای نگهبان نیز عبور کند به اندازه كافي در اختيار دارند.

وي همچنين در رابطه با اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضروری است که یک قانون مدون خوبی داشته باشیم و جامعه نیز نیاز دارد که این قانون اصلاح شود.

وی با بیان این مطلب که بحث اصلاح قانون انتخابات دردوره هشتم مجلس شورای اسلامی و امروز نیز در شورای نگهبان مطرح شده است، افزود: هرچند دولت با اصلاح قانون انتخابات مخالف است اما اين امر بايد براي تامين منافع ملي و منافع نظام صورت گيرد.البته مخالفت دولت هم طبيعي است چرا که دولت در هر دوره‌اي با آنچه که مخالف منافع‌اش باشد مخالفت می‌کند.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر قانون انتخابات قرار است اصلاح شود بهتر است به گونه‌اي اين تغييرات صورت گيرد که بتواند اعتماد مردم را از هر ديدگاه و سليقه‌اي جلب کند.

علیخانی در ادامه مدعي شد: آنچه که در انتخابات دور نهم به من آسیب زد همین هیئت‌های اجرایی و دستگاه‌هاو نهاد‌های دولتی بوده‌اند.


کد مطلب: 897

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/897/ديگر-میدان-داری-اصولگرایان-کافی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir