کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکمی سبک برای ایهود اولمرت

3 مهر 1391 ساعت 16:49

یک دادگاه در اسرائیل امروز حکم خود در مورد اتهامات نخست‌وزیر پیشین رژیم‌صهیونیستی را در حالی اعلام کرد که بسیاری این حکم را بسیار سبک می‌دانند.


فارس: روزنامه تایمز اسرائیل، دادگاه بررسی به اتهامات «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی دقایقی پیش پایان یافت. در حالی که انتظار می‌رفت وی به حبس طویل‌المدت محکوم شود، این دادگاه اولمرت را تنها به حبس تعلیقی و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

اولمرت که به خیانت در امانت و سوءاستفاده از جایگاه خود متهم است، در این دادگاه به یکسال حبس تعلیقی و پرداخت حدود ۱۹هزار دلار جریمه نقدی محکوم شده است.

بنا بر این حکم، حبس وی تعلیقی بوده و در صورتی که او در ۳ سال آینده جرمی مشابه را مرتکب شود، علاوه بر محکومیت‌های آتی باید یکسال را نیز در حبس بگذراند.

نحست‌وزیر پیشین رژیم‌صهیونیستی چند ماه قبل نیز به اتهام سوءاستفاده مالی محاکمه شده و همچنین قرار است به اتهام پرداخت رشوه در زمانی که شهردار بیت‌المقدس بوده، مورد محاکمه قرار بگیرد.

اولمرت امروز در دفاع از خود گفته بود که نباید برای او حکمی صادر شود، چراکه کنار گذاشته شدن از پست نخست‌وزیری، خود بزرگترین تنبیه برای او بوده است.
 


کد مطلب: 8179

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/8179/حکمی-سبک-ایهود-اولمرت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir