کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس اسلامی:

اگر آمریکایی‌ها جرات دارند بین صاحبان اصلی فلسطین رفراندوم برگزار کنند

بیت‌المقدس پایتخت ابدی مسلمانان خواهد بود

27 آذر 1396 ساعت 18:26

نماینده پارلمان ایران در کمیته دائمی حمایت از فلسطین با اشاره به آیه 75 سوره نساء و آیه اول سوره اسراء و با بیان اینکه تصمیم ترامپ موجب خشم ملت‌های اسلامی می‌شود گفت: براساس ایده جمهوری اسلامی ایران باید در سرزمین اشغالی رفراندوم برگزار شود‌.


نماینده پارلمان ایران در کمیته دائمی حمایت از فلسطین با اشاره به آیه 75 سوره نساء و آیه اول سوره اسراء و با بیان اینکه تصمیم ترامپ موجب خشم ملت‌های اسلامی می‌شود گفت: براساس ایده جمهوری اسلامی ایران باید در سرزمین اشغالی رفراندوم برگزار شود‌.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی اظهار کرد: همه ما مسلمانان به ندای مظلومان فلسطینیان که در مواجهه با زورگویی‌های رژیم صهیونیستی است، پاسخ مثبت می‌دهیم. به خصوص در شرایطی که ترامپ یک تصمیم احمقانه و نابخردانه گرفته است.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس افزود: به نظر ما موضوع فلسطین دیگر مخصوص فلسطینی‌ها نیست و حتی مخصوص کشورهای عربی هم نیست بلکه متعلق به مجموعه کشورهای اسلامی است چرا که معتقدیم قبله اول اسلام بیت‌المقدس است‌ و پایتخت ابدی مسلمانان خواهد بود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: این ندای الهی برای همه ما مسلمانان حکم قطعی دارد که کمترین جسارت و اهانت به بیت المقدس مسئولیت‌ساز است، در بعضی از کشورهای اسلامی هنوز ندیده‌ام که مردم آن کشورها اعتراض جدی و تظاهرات پرخروشی علیه اقدام نابخردانه ترامپ نشان دهند.
نماینده پارلمان ایران در کمیته دائمی حمایت از فلسطین گفت: به نظر می‌رسد پارلمان‌ها باید مردم را تشویق کنند تا به این اقدام اعتراض نمایند و نحوه ارتباطات سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی خود را با آمریکا بار دیگر تعریف کنند و آمریکا را از این تصمیم خود پشیمان سازند  و بر این نکته که راه‌حل مقابله با رژیم صهیونیستی، مقاومت است پافشاری کنند.
رئیس شورای اجرایی بین‌المجالس جهانی پارلمان ایران گفت: تصمیم نابخردانه ترامپ موجب خشم ملت‌های اسلامی در سراسر جهان می‌شود و آتش این خشم دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و کمتر از ربع قرن طول نخواهد کشید که شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اظهار کرد: براساس ایده جمهوری اسلامی ایران باید در سرزمین اشغالی رفراندوم برگزار شود زیرا معتقدیم کشور فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها است و اگر جرات کرده‌اند که پایتخت را منتقل کنند باید آمریکائی‌ها جرات این را هم داشته باشند که در میان همه مسلمانان‌ فلسطینی یک رفراندوم برگزار کنند و با این کار سرنوشت قطعی فلسطین مشخص شود.
 


کد مطلب: 79086

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/79086/اگر-آمریکایی-ها-جرات-بین-صاحبان-اصلی-فلسطین-رفراندوم-برگزار-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir