کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) به سبب اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم

خبرگزاری ايسنا , 24 شهريور 1391 ساعت 19:00

ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) به سبب اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم بيانيه صادر كرد


در اين بيانيه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

امروز قلب جهان اسلام آزرده و در عین حال آکنده از خشم است. رسانه‌های وابسته به استکبار و صهیونیزم جهانی با سفارش و هدایت اربابان خود، ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را آماج هتک حرمت و اهانت قرار داده و فیلم‌سازان دست پرورده "سیا" و "موساد" اسلام عزیز را نشانه رفته و این مکتب عزت آفرین و بشارت دهنده آزادی انسان‌ها را با شیوه‌هایی بسیار سخیف و خلاف کرامت انسانی به استهزا گرفته‌اند.

امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمامی انسان‌های مسوول،‌ روشن‌بین و ارادتمند در سرتاسر دنیا از وضعیتی که قدرت‌های زورگو و سلطه‌گر در لوای شعارهای فریبنده لیبرال دموکراسی و حقوق بشر پدید آورده و به نام مقابله با تروریسم، وحشت ‌می‌آفرینند و خود ابرتروریست‌ها و از بزرگ‌ترین حامیان تروریست هستند، سخت دل آزرده و اندوهگینند.

برای تمامی آزاداندیشان جهان و قلب‌های آگاه در اقصی نقاط گیتی مثل آفتاب روشن است که آن چه قدرت‌های چپاولگر به نام حقوق بشر و دفاع از آزادی انجام می‌دهند، فریبی بیش نیست و عملکرد آن‌ها در حوزه‌های مختلف نشان داده است که خود مهم‌ترین تهدید کننده حقوق انسان‌ها و بزرگ‌ترین عامل تهدید آزادی هستند.

قطعا ملت مسلمان ایران به منظور درهم شکستن توطئه برنامه‌ریزی شده استکبار جهانی علیه اسلام و قرآن که گوشه‌ای از آن، از نگاه شیطانی فیلم‌سازان آمریکایی ظهور پیدا کرده، ابراز برائت از هتاکان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و ابراز محبت و ارادت به ساحت نورانی آن پیامبر عظیم الشان را نصب العین خود قرار داده و انزجار و نفرت خود را نسبت به این اقدامات ضد دین و ضد حقوق بشر به نمایش خواهند گذاشت.

ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همراه با ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با محکوم کردن اقدام نابخردانه هنرمند نمایان اجیر شده استکبار، از تمامی همکاران رسانه يی، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و مطبوعات که همواره در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز میدان دار بوده‌اند، درخواست می‌کند که با بهره‌گیری از قلم، اندیشه و خلاقیت‌های جامعه رسانه‌يی بر فریاد اعتراض ملت ایران علیه دشمنان اسلام و قرآن بیفزایند.

ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»


کد مطلب: 6817

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/6817/بیانیه-ستاد-دائمی-گرامیداشت-پیامبر-اعظم-ص-سبب-اهانت-ساحت-قدسی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir