کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حداد عادل:دشمنان نمی توانند قدرت سیاسی اسلام را تحمل کنند

24 شهريور 1391 ساعت 16:50

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار فیلم موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفت: اتفاق مهم آن است که اسلام خود را به عنوان یک قدرت برتر سیاسی نشان داده و این واقعیتی است که دشمنان نمی توانند آن را تحمل کنند.


به گزارش ایرنا، ˈغلامعلی حداد عادلˈ بعدازظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی اعتراضی مردم تهران در محکومیت فیلم موهن امریکایی - صهیونیستی اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) در جمع خبرنگاران افزود: آن نکته ای که از این نوع حرکت ها پیداست، بی آبرویی بیشتر آمریکا و رژیم غاصب اسراییل در جهان اسلام است.

وی ادامه داد: محکوم کردن این نوع حرکت ها وظیفه تمام مسلمانان است و ملت ایران نیز همگام با مسلمانان سراسر جهان این حرکت را محکوم کردند.

وی گفت: مردم ایران از بصیرت بالایی برخوردار هستند و می دانند چه دست های پلیدی پشت این حرکت ها قرار دارد.

حدادعادل افزود: با مشاهده اتفاقاتی که تاکنون رخ داده، مشخص می شود که دشمنان فکر کرده اند برای ضربه زدن به مسلمانان باید به سراغ پیامبر(ص) این ستون خیمه مسلمانان بروند؛ از این رو سعی می کنند شخصیت ایشان را مورد اهانت قرار دهند، اما غافل از این هستند که عشق و رابطه مسلمانان به پیامبر گرامی (ص) به اندازه ای است که هر حرکتی در این جهت محکوم به شکست خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام این حرکت ها باعث شعله ورتر شدن بیداری اسلامی در جهان شده و این آتش دامن دشمنان را نیز خواهد گرفت.


کد مطلب: 6794

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/6794/حداد-عادل-دشمنان-نمی-توانند-قدرت-سیاسی-اسلام-تحمل-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir