کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید تضمینی گندم پایین‌تر از نرخ‌جهانی است

3 مرداد 1391 ساعت 14:11

نماینده مردم سبزوار ، جفتای ، جوین و خوشاب درمجلس، گفت:خرید تضمینی گندم پایین تر از نرخ جهانی این محصول است و این امر موجب شده تا کشاورزان با مشکلات بی‌شماری دست و پنجه نرم کنند.


به نقل از خانه ملت محمد رضا محسنی ثانی افزود: توسعه محصول گندم به کارایی و ترکیب بهینه بخش کشاورزی، بستگی دارد و توجه به بخش کشاورزی به عنوان یکی از عوامل مهم استقلال اقتصادی کشور،از ضروریات پیشرفت و توسعه در هر جامعه ای به شمار می‌آید.

نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: گندم کاران در فصل برداشت این محصول نبایدمشکل داشته باشند و گرانی نهاده کشاورزی در کنار عدم ارائه بسته حمایتی کارآمد صنعت کشاورزی را در این حوزه انتخابیه با مشکلات بی شماری روبرو کرده است.

محسنی ثانی ،افزود: گندم ونان به عنوان اساسی ترین نیازغذایی بشر، در نگاه اولیه برای تأمین و تهیه آن،ماهیتی کشاورزی و مزروعی دارد ، لیکن برای برانگیختن عزم و اراده ملی تأمل و تعمق در آن را می طلبد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، یادآورشد: محصول گندم دربرگیرنده توده عظیمی ازظرفیت های اقتصادی است واز این رو پیشرفت صنعت کشاورزی موجب خواهد شد که شاخص اقتصادی استان به نحو چشمگیری افزایش یابد./


 


کد مطلب: 654

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/654/خرید-تضمینی-گندم-پایین-تر-نرخ-جهانی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir