کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دردسرهای سرشماری برای اعضای دولت پاکدستان!

محمد حسین روانبخش

24 آبان 1395 ساعت 8:51


این روزها عکس محمود احمدی‌نژاد در حالی که در مقابل در خانه اش مشغول جوابگویی به مامور سرشماری است، در فضای مجازی چرخ می‌زند‌. معلوم نیست این عکس را چه کسی و چرا منتشر کرده؛ دوستانش که خواسته اند با این عکس تاثیر مخرب عکس قبلی (احمدی‌نژاد چوب به دست در تپه‌های گلکاری نشده) را خنثی کنند؟ دشمنانی که خواسته‌اند بگویند دکتر هنوز با اینترنت آشنایی ندارد و به شکل سنتی در سرشماری شرکت می‌کند ؟ عباس جدیدی که خواسته زاویه افق دیدش نسبت به دوربین فراموش شود‌... و شاید هم محمدرضا رحیمی‌که رئیس را انداخته جلو تا دیده نشود !
دیروز در فضای مجازی به نقل از یک مامور سرشماری آمده بود که وقتی برای سرشماری رفته، محمد رضا رحیمی‌در خانه بوده و خودش در را باز کرده‌. مامور سرشماری پرسیده: ببخشید من الان کمی‌گیج شدم ؛ من آمدم زندان یا شما تشریف آوردید خانه‌؟! رحیمی‌هم عارفانه یک نگاهی به مامور سرشماری انداخته و گفته است: همه جای این دنیا برای مومن زندان است‌. مامور سرشماری گفته: یعنی همه جای دنیا‌؟ حتی آنتالیا‌؟! رحیمی‌گفته: بله فرزندم! مامور سرشماری خواسته خم شود و دست رحیمی‌را ببوسد که فداکاری کرده و نرفته آنتالیا محکومیتش را بگذراند؛ اما رحیمی‌نگذاشته و گفته این کار را نکن، شانه ام درد می‌گیرد...! حالا بعدا چی شده که این مامور سرشماری، عامل استکبار جهانی شده ‌ و هر جا نشسته گفته رحیمی‌خانه بود، معلوم نیست...
رسانه‌ها که این خبر را دیده‌اند به فکر افتاده اند که خبر را پیگیری کنند، زنگ زده اند به وکیل محمدرضا رحیمی‌؛ او هم گفته است من نمی‌دانم ایشان کجا تشریف دارند اما هر کجا هست خدایا به سلامت دارش‌! از سرشماری بقیه اعضای دولت پاکدستان هنوز خبری مخابره نشده است‌؛ خواهشا بقیه خودشان نیایند دم در‌؛ این مامورهای سرشماری معلوم نیست می‌خواهند سرشماری کنند یا برای استکبار جهانی جاسوسی می‌کنند!


کد مطلب: 63320

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/63320/دردسرهای-سرشماری-اعضای-دولت-پاکدستان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir