کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باهنر:برگزاري اجلاس غير متعهدها اقتدار انقلاب را به رخ جهانيان كشيد

خبرگزاری ايسنا , 18 شهريور 1391 ساعت 10:37

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه استكبار با تمام توان براي منزوی کردن ایران اسلامي تلاش مي‌كند، خاطرنشان كرد: به انزوا كشيدن ايران اسلامي با توجه به ايمان مردم، ولايت فقيه و الگوپذيري از شهدا، خيال خامي است و دشمن راه به جايي نمي‌برد.


محمدرضا باهنر در چهارمین یادواره ۲۹ شهید روستای پابند بهشهر افزود: دشمن از انرژي هسته‌يي و دموكراسي مردم ايران هراسان نيست بلكه از موج اسلام گرايي كه توسط ايران اسلامي در جهان همه گير شده است در هراس است.

وي اظهار داشت: خوشبختانه ايران اسلامي با پيروي از ولايت فقيه اكنون در جايگاه رفيع جهاني قرار دارد و همين اسلام و ايمان ايران اسلامي است كه از اين كشور ام القراي جهان ساخته است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا بركت اين انقلاب و اسلام هستند و بايد همه ما به وصاياي شهدا كه قريب به اتفاق ولايت فقيه را مهمترين عامل وحدت دانسته و به اطاعت پذيري از ولي فقيه تاكيد داشته‌اند، توجه كنيم.

وي با اشاره به بروز برخي ناملايمات و مشكلات در كشور گفت: مشكلات در هر كشور و نظامي وجود دارد و بايد با همدلي و وفاق در جهت برداشتن اين مشكلات اقدام كنيم.

باهنر همچنين با اشاره به موفقيت ايران در برگزاري اجلاس نم تصريح كرد: دشمن و استكبار با تمام توان در جهت خدشه دار كردن

اين اجلاس اقدام كردند و از طريق تهديد و برنامه ريزي‌هاي مختلف در فكر ممانعت از برگزاري مناسب اين اجلاس در ايران بودند كه به اهداف شومشان نرسيدند.

وي ادامه داد: خوشبختانه برگزاري مناسب اجلاس غير متعهدها اقتدار و عظمت اين انقلاب را به رخ جهانيان كشيد و خوشبختانه با كمترين حاشيه و بدون كوچكترين مشكلي اين اجلاس به پايان رسيد كه بايد شاكر خداوند باشيم.


کد مطلب: 5928

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/5928/باهنر-برگزاري-اجلاس-غير-متعهدها-اقتدار-انقلاب-رخ-جهانيان-كشيد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir