کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جلسه جدایی ری از تهران بعد از اجلاس

خبرگزاری فارس , 7 شهريور 1391 ساعت 10:25

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه جدایی ری از تهران با حضور مسئولان مدیریت شهری و وزارت کشور بعد از اجلاس غیر متهد ها برگزار می‌شود، گفت: درآمدهای شهرری بررسی می‌شود.


حسین طلا درباره اقدامات مجمع نمایندگان استان تهران در جدایی ری از تهران اظهار داشت:‌جلسه‌هایی با معاونین وزیر کشور، استانداری، شهرداری، اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و این موضوع را بررسی کردند.

وی ادامه داد: بعد از اجلاس غیرمتعهدها جلسه‌ دیگری با حضور مسئولان شهری و کشوری برگزار و تصمیمات لازمه اتخاذ می‌شود.

طلا با بیان اینکه هرگونه اقدامی در جدایی ری از تهران باید به نفع مردم باشد بیان داشت: وزارت کشور دغدغه انتخابات شورای شهر را دارد و از لحاظ قانونی انتخابات این شهرستان باید جدا از تهران برگزار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: از لحاظ قانونی شورای شهر تهران نمی‌تواند در شهرستان دیگری ورود کند.

طلا در خصوص اظهار نظرهای متفاوت مسئولان مدیریت شهری و وزارت کشور بیان داشت: دوستان نظر خاص خود را می‌دهند و هرکدام بهانه‌ای برای مصلحت دارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا جدایی ری از تهران به مصلحت مردم است گفت: نمی‌توان نظرات مختلف را در این خصوص نفی کرد ولی موضوع اصلی برای بررسی این جداسازی بر سر درآمدهاست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه آیا شهرری درآمدهای لازم را برای اداره شهر و انجام پروژه‌های عمرانی دارد در دست بررسی است.


کد مطلب: 4553

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/4553/برگزاری-جلسه-جدایی-ری-تهران-بعد-اجلاس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir