کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متکدیان از تهران جمع شدند

5 شهريور 1391 ساعت 16:27

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی شهر تهران گفت: همزمان با برگزاری اجلاس سران عدم تعهد ۱۴۰۰ متکدی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند.


به نقل از همشهری آنلاین، رضا جاگیری با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد، گفت: برای این اجلاس ستادی تشکیل داده و آسیب‌دیدگان را به طور کامل از سطح شهر پاکسازی کردیم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی با تأکید بر این موضوع که تمامی متکدیان، فال‌فروشان، کبریت‌فروشان و غیره را از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌ایم، گفت: ۱۴۰۰ نفر را ظرف ۲۰ روز از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌ایم.

وی با تأکید بر این موضوع که کمیته‌ مشترکی بین شهرداری، بهزیستی، پلیس و کمیته امداد تشکیل شده است، گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته و افراد جمع‌آوری شده را به مراجع ذی‌صلاح اعزام کرده‌ایم.

به گفته جاگیری، تعداد از دستفروشان را تحویل بهزیستی داده و همچنین هماهنگی‌هایی صورت گرفته و تعدادی از اتباع خارجی متکدی را رد مرز کرده‌ایم و افراد متکدی شهرستانی را به شهر‌هایشان برگردانده‌ایم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی تأکید کرد: هماهنگی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از اجلاس عدم تعهد دوباره متکدیان در سطح شهر حضور یابند، گفت: تلاش می‌کنیم که این اتفاق صورت نگیرد.
 


کد مطلب: 4333

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/4333/متکدیان-تهران-جمع-شدند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir