کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افشارزاده: برخورد تبريزيها با قلعه نويي جوانمردانه نبود

17 آبان 1393 ساعت 12:59

بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال در مورد حواشي ديدار با تراکتورسازي معتقد است که سرمربي، مربيان و هواداران تراکتور بيشتر از اين ميبايست احترام اميرقلعه نويي را حفظ مي کردند و رفتارهاي آنها دور از جوانمردي و اخلاق ورزشي است.


افشارزاده در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه"، از تغییر رویه استقلال در نیم فصل دوم خبرداد.

دفاع و دروازه بان
بازی حساسی با تراکتورسازی در تبریز داشتیم. البته این حساسیت از حیث جدولی برای هر دو تیم استقلال و تراکتور بود. اما متاسفانه دفاع و دروازه بان ما نتوانست آنطور که باید و شاید برنامه ریزی کند. قطعا ما برای نیم فصل دوم بیشتر روی نقاط ضعفمان کار خواهیم کرد.

شرافت ورزشی
قبل از بازی قرار بود که بدلیل محرومیت تماشاگران تبریزی این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود. اما با توجه به موقعیت این دیدار که در تبریز بود و ما هم وظیفه داریم ورزش را پوشش دهیم مشکلی با برگزاری این دیدار در مقابل تماشاگر و موکول کردن این محرومیت به زمان دیگری را نداشتیم. چون به عقیده من مهم بازی کردن نیست، مهم شرافت در ورزش است.

اتفاقات تلخ فرودگاه و استادیوم
هواداران تراکتور در این دیدار فشار زیادی آوردند. خب بازی هست و آنها علاقمند هستند که تیمشان برنده شود. اما آنچه که برای ما آزار دهنده بود مطالبی بود که در فرودگاه و در زمین مسابقه اتفاق افتاد. آخر برد به چه قیمتی؟! آیا این درست هست که برای برد به بزرگترهای حریف اهانت کنیم. متاسفانه یکخورده این مساله دور از جوانمردی است. اتفاقاتی که در زمین افتاد واقعا دور از روحیه جوانمردی بود. خلق و خوی ورزشی و بزرگ منشی افراد است که حتی باگذشت سالیان سال هم از ذهنها، فراموش نمی شود. باید احترام ناموس و خانواده مردم از سوی هواداران استقلال و همه تیمها رعایت شود.

احترام قلعه نویی حفظ نشد
ما البته بخاطر این رفتار هواداران تبریزی به جایی اعتراض نمی کنیم چرا که ما خودمان باید آن را رعایت کنیم و از الفاظی استفاده نکنیم که تحریک آمیز باشد. سرمربی، مربی و بازیکنان تراکتور که باید صد در صد حرمت قلعه نویی را حفظ می کردند. چون او چندین سال در تبریز با تراکتورسازی کار کرده است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. درست هست که دستمزد هم گرفته. اما مبلغ پولی که گرفته به چه بهایی؟! امیدوارم که هرچه زودتر این مسایل از فوتبال ما رخت بربندد. ان شاء الله اخلاق به سکو ها برگردد و حرمت مربی و داور حفظ شود.

سماجت کرار
اگر کرار سماجت نمی کرد، یک خطایی شد و از کنار آن می گذشت، الان کارت نمی گرفت. من از بقیه بچه ها تشکر می کنند که در این دیدار با تانی کار کردند با وجود اینکه با شجاعت در زمین حاضر شدند.

تحول در نیم فصل
درست است که استقلال نتوانسته در هفته های اخیر نتایج لازم را کسب کند. اما ما باید به بازی های آینده این تیم توجه کنیم و در دور دوم ان شاء الله بچه ها آماده تر از قبل شرکت کنند. البته در حال حاضر هم که ما به رده پنجم رفتیم، دو تیم ۲۴ امتیازه داریم که امیدواریم بچه ها با بازیهای خوب بتوانند موفقیتهای ارزشمندی را بدست آورند.

حمایت از قلعه نویی
افشارزاده در جواب به این سوال که او و هیات مدیره استقلال همچنان از امیر قلعه نویی حمایت می کنند، پاسخ داد که ما صد در صد از قلعه نویی حمایت می کنیم. چون با چند بازی نمی توان کار کسی را ارزیابی کرد و باید آینده نگری داشت. هیچ مربی و بازیکنی باخت را دوست ندارد. قطعا آقای قلعه نویی هم نمی خواهد از کسی که آماده نیست استفاده کند یا نتیجه ای بگیرد که به سود تیمش نیست. شما مطمئن باشید این نتایج با چند امتیاز در نیم فصل دوم برطرف می شود.


کد مطلب: 42744

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/42744/افشارزاده-برخورد-تبريزيها-قلعه-نويي-جوانمردانه-نبود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir