کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشور دارای قانون است

منتجب‌نیا: اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند

24 مهر 1393 ساعت 11:06

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاكید كرد: اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند.وی در خصوص انتشار اخباری از سوی برخی از رسانه‌ها علیه همایش حزب اعتماد ملی در روز دوشنبه گفت: كشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار كرد.


حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص انتشار اخباری از سوی برخی از رسانه‌ها علیه همایش حزب اعتماد ملی در روز دوشنبه گفت: كشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار كرد.


وی با بیان اینكه نباید قانون و اخلاق را براساس سلیقه و نظرات جناحی تفسیر كرد، اظهار داشت: متاسفانه این افراد در گذشته رفتارهای ضداخلاقی بسیاری داشته‌اند و نتیجه این رفتارهایشان را هم در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری مشاهده كردند.


قائم مقام حزب اعتماد ملی تاكید كرد: من به این افراد توصیه می‌كنم نسبت به رفتارها و عملكرد خودشان بازنگری اعمال كنند.


منتجب‌نیا در خصوص اینكه برخی رسانه‌های می‌گویند همایش حزب اعتماد ملی بدون مجوز برگزار شده است؟ خاطرنشان كرد: این یك دروغ است چراكه هم از فرمانداری و هم از اداره اماكن مجوزهای لازم برای برگزاری این همایش را دریافت كرده‌ایم.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه به نظر می‌رسد اقتدارگرایان از همایش حزب اعتماد ملی احساس ترس و وحشت می‌كنند، تصریح كرد: اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند.


کد مطلب: 42273

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/42273/منتجب-نیا-اقتدارگرایان-تحرك-وحدت-اصلاح-طلبان-می-ترسند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir