کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای به آب انداختن جسد «بن‌لادن»

19 مهر 1393 ساعت 12:02

رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در کتاب اخیر خود نوشته است اسامه بن‌لادن رهبر القاعده در ابیت آباد پاکستان کشته شد، درحالی در داخل دریا انداخته شد که به بدن او زنجیرهایی با وزن بیش از ۱۳۶ کیلوگرم پیچیده شده بود.


روزنامه قدس در قالب ویژه‌های امروز شنبه خود نوشت:

تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده

نسیم: سید مهدی موسوی نژاد نماینده مجلس گفت: وزارت نفت ملزم بود اسناد واردات بنزین یورو چهار را ماهیانه به مجلس ارایه کند، درحالی که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

توصیه احمدی‌مقدم

ایسنا: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه برخورد با هنجارشکنان در مرحله زبانی برعهده مردم و در مرحله برخورد در انحصار حکومت است، گفت: از جریان امر به معروف و آمران به معروف حمایت می‌کنیم، اما نباید این انتظار وجود داشته باشد که همواره یک پلیس در کنار ناهیان منکر باشد.

هشدار درباره برخی‌ پیامک‌ها

ایرنا: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پیامکهایی با مضمون هشدارهای بهداشتی که در قبال اخذ وجه و به نام این وزارتخانه ارسال می شود، غیرقانونی و فاقد اعتبار است و هیچگونه ارتباطی با وزارت بهداشت ندارد.

بازی‌های رایانه‌ای سیاسی؟!

فرارو: محسن عرفانی رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در خصوص رواج بازی‌های رایانه‌ای سیاسی در کشور هشدار داد و گفت: در برخی از این بازی‌ها شاهد ارایه نکاتی غیر مستقیم به کودکان درباره تولیدات هسته‌ای ایران هستیم.

دفاع صادق خرازی از کیارستمی

فرارو: صادق خرازی کارشناس مسایل سیاسی گفت: به وطن‌پرستی کیارستمی شهادت می‌دهم. چند شب پیش پس از مدتها دوست نازنین و فرهیخته‌ام، عباس کیارستمی را دیدم. همواره از بودن در کنار این هنرمند ارزشمند و یگانه بر خود بالیده‌ام. کیارستمی خود به تنهایی با‌ همان چمدان کوچکش، سالهاست که سفیر فرهنگی ایران است.

ادعای ممنوعیت کارشناس آژانس

باشگاه خبرنگاران: خبرگزاری رویترز مدعی شد که کارشناس آژانس انرژی اتمی که ایران اجازه ورود او به کشور را نداد، یک آمریکایی است.

هیچ مشکل امنیتی نداریم

ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان مازندران گفت: در حوزه سیاست داخلی الان آرامش داریم و با فعالیتهای خوبی مواجه هستیم و در عین حال به قانون پایبندیم و فضا بسیار خوب است. وی افزود: ما در امنیت کامل به سر می بریم و هیچ مشکل امنیتی نداریم.

تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیریم

ایسنا: دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت درباره ابراز نگرانی برخی پرستاران گفت: برخی از پرستاران ناراحتند، به نظر من نیز ناراحتی آنها درباره کمبود نیرو و معیشت درست است. این دولت و من به عنوان مسؤول بهداشت و درمان سعی می‌کنیم با تدبیر عمل کرده، مشکلات را در فضایی آرام و سالم حل کنیم و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیریم.

فیلترینگ هوشمند

مهر: محمدحسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص نرم افزار فیلترینگ هوشمند که هفته گذشته توسط مرکز ملی فضای مجازی و موسسه تبیان رونمایی شد، گفت: این نرم افزار با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مؤسسه تبیان زیر بار رفته و در چهار سازمان عملیاتی شده است.

ماجرای به آب انداختن جسد «بن‌لادن»

شفقنا: لئون پانتا، رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در کتاب اخیر خود با عنوان جنگ‌های ارزشمند (Worthy Fights) نوشته است اسامه بن‌لادن رهبر القاعده که اول ماه می ۲۰۱۱ در ابیت آباد پاکستان کشته شد، درحالی در داخل دریا انداخته شد که به بدن او زنجیرهایی با وزن بیش از ۱۳۶ کیلوگرم پیچیده شده بود.

رهبر معنوی داعش در ترکیه آزاد شد

فارس: پایگاه آمریکایی «واشنگتن پوینت» گزارش داد «ابو هنزله»، ملقب به «رهبر معنوی داعش در ترکیه»، دیروز از زندان آزاد شد.


کد مطلب: 42144

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/42144/ماجرای-آب-انداختن-جسد-بن-لادن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir