کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کفاشيان و درخواست مهم همسرش

14 مهر 1393 ساعت 17:52

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال شب گذشته ميهمان برنامه بعضي ها با اجراي علي ضياء بود و به سوالات اين مجري پاسخ داد.


این گفت‌وگو شامل مصاحبه ای با همسر علی کفاشیان هم بود و او در لابه لای حرف هایش تاکید کرد؛ شخصیت کفاشیان مناسب حضور در فوتبال نیست و او از همسرش خواسته مطابق نظر مردم رفتار کند و از سمت خود کنار بکشد.

کفاشیان که از زمان پس از کمیته انتقالی به عنوان رئیس فدراسیون مشغول به کار است و از جای خود جنب نخورده در چند ماهه گذشته چالش هایی با وزارت ورزش داشته و گفته می‌ شود جمع بندی روی جدایی اوست اگرچه کفاشیان زرنگ تر و سیاستمدارتر از این حرف هاست که وزارت ورزش بتوانند با اعمال نفوذ او را از سمت خود عزل کند.

به گزارش "ورزش سه" کفاشیان در این گفت‌وگو در جایی گفت: من آرزویم این است که مجمع من را از سمت ریاست فدراسیونی بردارد که این مساله حاکی از افزایش خستگی رئیس فدراسیون در این شغل طاقت فرساست، شغلی که البته کمتر مورد تشویق مردم هم قرار می‌ گیرد. اگرچه کفاشیان در دوران حضور در فدراسیون موفقیت هایی نیز داشته است.

اینکه کفاشیان علاقمند به جدایی از فدراسیون است نکته مهمی است اگر او آن را با صداقت به زبان آورده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال که خود را برای مجمع بعدی آماده می‌ کند رقابت های جام ملت های آسیا را پیش رو دارد که در صورت شکست احتمالی تیم‌ملی خود به خود زمان تغییر خواهد رسید. اما باید درصدی را هم برای پیروزی گذاشت. آیا ممکن است علی کفاشیان برخلاف انتظار همه تبدیل به یکی از دیرپاترین روسای فدراسیون تاریخ ورزش ایران بشود؟


کد مطلب: 42038

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/42038/کفاشيان-درخواست-مهم-همسرش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir