کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آيا زلاتان به بازي مي‌رسد؟

پيش بازي پاريس سنت ژرمن - بارسلونا

8 مهر 1393 ساعت 13:30

دو تيم پاريس سنت ژرمن و بارسلونا، امشب در دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان، در ورزشگاه پارک دي پرنس شهر پاريس به مصاف يکديگر خواهند رفت.


پاریس سنت ژرمن بر خلاف بارسا، در شروع فصل عملکرد خوبی نداشته و به شدت تحت فشار است.

پاریس سنت ژرمن

شاگردان بلان فصل جدید را خوب شروع نکرده اند. در ۴ بازی اخیر این تیم در لیگ فرانسه، ۳ تساوی و یک پیروزی به دست آمده و همچنین در لیگ قهرمانان نیز مقابل آژاکس، ۱-۱ متوقف شدند. با این حال، آنها تا به اینجای کار شکستی متحمل نشده اند. شاید بدترین خبر برای هواداران این تیم، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ، ستاره ی پاریسی هاست که در دو بازی اخیر این تیم به میدان نرفته و مشخص نیست در این بازی بتواند بازی کند. پیش از مصدومیت، او ۷ گل برای پاریس سنت ژرمن در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده بود. همچنین تیاگو سیلوا نیز پس از دیدار ماه گذشته مقابل ناپولی مصدوم شد و هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است. اوضاع برای ازکیل لاوتزی هم همینگونه است و او نمی‌تواند امشب برای تیمش به میدان برود.

بارسلونا

بارسا در روزهای خوبی به سر می‌برد. ستاره های این تیم در اوج هستند و اوضاع برای شاگردان لوئیس انریکه مارتینز خوب پیش می‌رود. تا به اینجای کار، بارسا در ۶ بازی خود در لالیگا ۵پیروزی و ۱ تساوی به دست آورده و تا به اینجای کار، گلی دریافت نکرده است. آنها در لیگ قهرمانان نیز ۱-۰ مقابل آپوئل به پیروزی رسیدند، هر چند که پایین تر از انتظارات ظاهر شدند. توماس ورمالن، رافینیا و داگلاس،مصدومین بارسا برای این بازی هستند و نمی‌توانند آبی اناری ها را همراهی کنند.

رو در رو

هر سه دیدار پیشین این دو تیم، با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.


کد مطلب: 41831

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/41831/پيش-بازي-پاريس-سنت-ژرمن-بارسلونا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir