کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اين اولين محروميت من در فوتبال است

خانزاده: بازيکن ويتنام به ايران فحش داد

3 مهر 1393 ساعت 17:13

مدافع تيم ملي اميد که در جريان ديدار تيم ملي اميد ايران و ويتنام مرتکب حرکت غير ورزشي شده بود با حکم Afc از دو جلسه همراهي تيم ملي محروم شد.


خانزاده که خودش موقع رسیدن حکم در اینچئون این نامه را دیده. حالا خوشحال است که با محرومیت بیشتری روبرو نشده است.

محمد خانزاده  در مورد اتفاقات در اردوی تیم ملی و حضورش در پرسپولیس می گوید.

در کره حکم را دیدم

من همان زمان که در کره بودم. حکم خودم را دیدم و فهمیدم که Afc من را از حضور در تیم ملی دو جلسه محروم کرده است. حقیقتش را بخواهید از این حکم خیلی خوشحال شدم. چون فکر می کردم که با توجه به اتفاقاتی که در گذشته برای آقای علی کریمی رخ داد محرومیت سنگین‌تری در انتظار من می‌باشد. اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. مثل اینکه نداشتن پرونده انضباطی من باعث شده که محرومیت سنگینی شامل حالم نشود.

ویتنام فکرش را نمی کرد به ایران ۴ گل بزند

همانطور که قبلا هم گفتم کارم در آن شرایط بد بود. در یک لحظه اصلا نفمیدم که چه اتفاقی افتاد! باور کنید تا حالا محروم نشده بودم. من تا به حال کارت قرمز هم نگرفتم. شاید به ندرت ۳ تا کارت زرد گرفته باشم. اما تا به حال محروم نشدم. در بازی با ویتنام هم شرایط خیلی سختی بود. ما ۴ گل خورده بودیم و بازیکنان آنها جلوی ما خیلی تمارض می کردند، حتی خود ویتنامی ها هم باورشان نمی شد که بتوانند جلوی ایران چنین نتیجه ای به دست بیاورند. بعد در صحنه ای من خطا کردم و بازیکن ویتنام داشت فحاشی می کرد و در کل فقط نام ایران را به کار می برد، بعد هم به سمتم هجوم آورد. من یک لحظه هیچی نفهمیدم. باز هم به خاطر کاری که کردم عذرخواهی می کنم. قطعاً دعای مردم بود که محروم نشدم. واقعا بعد از این اتفاق گفتم خدایا فقط توکل به تو! فدراسیون هم برای کم شدن دوران محرومیتم تلاش کرد که من از آنها سپاسگزارم.

یک هفته برای هماهنگی تیم کافی نبود

مردم به من می گویند که ما از تیم ملی زیاد توقع داشتیم یا امیدها در حد و اندازه خودشان نبودند. باید در پاسخ آنها بگویم که توقع همه از ما درست بود. من قبل از اینکه راهی مسابقات شویم هم گفته بودم که بازیکنان تیم ملی تک تک خوب هستند. هر چند که خود من خیلی از نفرات ۲۱ ساله را نمی شناختم. اما به هر حال ما غیر معقول بود که ما با یک هفته دور هم جمع شدن، توقع داشته باشیم از تیم که نتیجه بگیرد. باید حداقل ۶ ماه تا یک سال، در کنار هم تمرین می کردیم و در چند بازی محک می خوردیم. مسائل دیگری هم بود، متاسفانه از آن اتفاقات بد فوتبال بود. امکانات فوق‌العاده بد بود. وسیله گرمایشی، سرمایشی نداشتیم. ۷ نفر در یک اتاق بودیم، نه تلویزیونی بود نه یخچال. از همه بدتر هم نوع تغذیه ما بود! البته اکثر تیمها همین شرایط را داشتند. نمی خواهم نتایج ضعیفمان را توجیه کنم. خودمان هم باید یک مقدار بیشتر تلاش می کردیم. متاسفانه حقیقت این است که ایران با نتایج ضعیف از اینچئون خداحافظی کرد. من بازهم از مردم بابت این نتایج عذرخواهی می کنم و امیدوارم که در دیدارهای آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

امیدوارم آرامشی که در ذوب داشتم در پرسپولیس پیدا کنم

در هفته های گذشته از زبان خانزاده گفته شده بود که او دلش با ذوب آهن است و برای حضور در تیم دایی به پرسپولیس آمده، اما خانزاده در پاسخ به این سوال گفت: «من هر کجا باشم تمام سعی ام را می کنم. من در مورد ذوب آهن همیشه گفتم که من هر کجا بروم قلباً این تیم را دوست دارم ، چون جام جهانی رفتنم را مدیون ذوب آهن هستم. از شخص آقای آذری و سردار محمدی هم کمال تشکر را دارم. چون باعث شدند که من در کمال آرامش در ذوب کار کنم. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی هست، من هم از روزی که به پرسپولیس آمدم نیتم این بود که بهترین بازیهایم را برای این تیم انجام دهم و امیدوارم که با تمرینات بیشتر به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. دوست دارم تا شرایطی محیا شود که همان آرامشی که در ذوب داشتم را در پرسپولیس پیدا کنم.


کد مطلب: 41656

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/41656/خانزاده-بازيکن-ويتنام-ايران-فحش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir